Toon posts:

[X-Box] reparatie procedure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen hier met een geimporteerde X-Box die mij kunnen vertellen wat de reparatie procedure is van een X-Box?

Ik heb er zelf nog geen, maar ik ben beniewd wat er over in de handleiding staat.

• m1ch3lb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07-2022
Op dinsdag 12 februari 2002 22:11 schreef Netrab het volgende:
Zijn er mensen hier met een geimporteerde X-Box die mij kunnen vertellen wat de reparatie procedure is van een X-Box?

Ik heb er zelf nog geen, maar ik ben beniewd wat er over in de handleiding staat.
Jij hebt wel hoge verwachtingen van die XboX nog voordat je hem hebt wil je al alles weten over de reparatie ervan, of ben je van plan hem te modden en moet je het daarom weten?

Verwijderd

denk dat zijn import ding kapoet is, of hij wil een import kopen :)

Ik kan je vertellen : Import versie worden niet in europa gerepareerd, die moeten naar de US, maar als je dat ding verstuurd vanaf een niet US/Canada adres wordt die ook niet gerepareerd.. verder schijnt het repareren nog allang te duren omdat het door externe bedrijven wordt gedaan

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei : ik heb er zelf nog geen. Ik wil dit graag gewoon weten omdat ik dan alvast weet wat voor support er op dat ding zit. Ik werk zelf namelijk op een helpdesk en soms dan kom ik wel eens een klant tegen die al maanden lang wacht op een reparatie, terwijl het zo lang duurt door een flut onderdeel wat niet op voorraad is. De europese X-Boxen worden in Hongarije gemaakt. Ik kan nergens info vinden over de procedures rondom defecte X-boxen, dus dacht ik dat het wel zou staan in de handleiding van een geimporteerde. Ik wil dus alleen even weten met wat voor soort support ik te maken heb als ik er een koop.