[ADSL] rot alcatel modem (software?)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ej,

al sinds ik het alcatel modem heb, ging het al niet lekker... de verbinding klapte er steeds uit :(.

Nu heb ik het modem getweaked, en dit ging prima (behalve dan dat ik in plaats van EXPERT gebruik moest maken van TD en PROMPT). Het eerste kwartier ging het ook als een trein. Maar hierna begonnen de problemen...

elk kwartier klapt de hele routing tabel (denk ik :?) er uit. DNS'en gaat nog prima, maar je krijgt geen data meer van hosts, omdat ie simpelweg bij bijvoorbeeld een ping zegt dat ie 'no route to host' heeft.

Ik denk dus dat 't aan de software ligt... en er zijn hier vast wel tweakers die oude software nog op de plank hebben liggen dacht ik zo :P

ik werk dus met deze versie:

--------------------------------
Active software version : GV8BAA3.270 (1003904)

Passive software version : GV8BAA3.270 (1003904)
--------------------------------

iemand die een oudere versie voor me heeft, die ik zo in het modem kan knallen? :7

Verwijderd

wat bedoel je met TD en PROMPT ?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 21:25 schreef JackX het volgende:
wat bedoel je met TD en PROMPT ?
De commando's die ie in moest voeren om in de expert mode te komen. Is bij nieuwe software zo...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
woei, oud topic! Dit probleem is al opgelost, kwam door een brakke windows 2000 server routingprobleem, die was nogal vervelend. Een format c: /u/q doet wonderen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

wat een rare schop actie roelemewoel :)

Dit topic is gesloten.