Toon posts:

soundkaart voor KT266A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goede soundkaart (die ook gaat werken) voor een Gigabyte GA7-VTX-h !

Ik lees dat soundblaster problemen hebben met XP!

Vortex I en II hebben problemen met Via chipset!

Wat moet ik nou kopen voor max. 60 euro?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Hangt er een beetje vanaf wat je ermee wilt doen.
Voor gewoon wat mp3'tjes en af en toe een spelletje is een el-cheapo kaart al voldoende.

Met de Terratec XFire heb ik goede ervaringen (alhoewel ik niet weet of hij een Vortex chipset heeft).

De Monstersound MX400 of de Videologic kaart hebben een Canyon chipset en die werkt ook naar behoren hier.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 23:12 schreef _bas_ het volgende:
Hangt er een beetje vanaf wat je ermee wilt doen.
Voor gewoon wat mp3'tjes en af en toe een spelletje is een el-cheapo kaart al voldoende.

Met de Terratec XFire heb ik goede ervaringen (alhoewel ik niet weet of hij een Vortex chipset heeft).

De Monstersound MX400 of de Videologic kaart hebben een Canyon chipset en die werkt ook naar behoren hier.
Precies, die Terratec zul je naar ALLE waarschijnlijkheid geen spijt van krijgen! De Xfire,... of je hebt tegenwoordig ook een "6Fire" ofzo...weet zo even niet hoe duur die is en daar heb ik geen ervaring mee. De Xfire wel, is uitgegroeid tot een populair dingetje en velen hebben hun Creative SB kaartjes al door deze Terratec vervangen.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de terratec is zeker goed en werkt heerlijk op me KT266A bord :) aanrader, ook digital out erop :Y)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Anders koop je een Creative SoundBlaster Live! 5.1
Kaartjes worden goed ondersteund en werken op een KT266A chipset...

http://www.tweakers.net/pricewatch/19254

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden