webcam foto automatisch opslaan?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik zoek een manier (programmaatje eigenlijk) dat een webcamfoto elke zoveel minuten automatisch opslaag in een gif/jpg ofzo, zodat ik het later kan gebruiken om er een soort filmpje van te maken.
Ik heb een html file waarin een link staat naar een img. Die wil ik om de paar minuten opslaan.
Iemand enig idee waarmee dat kan? :?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Webcam32 kan dat. Die kan er zelfs al een filmpje van maken als je wilt.

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
pryme werkte voor mij ook altijd goed ... http://www.hilo.dk/pryme/

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Helaas, beide oplossingen zijn niet wat ik zoek. Ik wil niet uploaden, maar juist het plaatje downloaden. Welk programma kan dat?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 17:05

raas

kies je keuze

*schop*

ik ben ook opzoek naar een dergelijk proggie. om dus foto's van een site automatisch te downloaden.
is er iemand die raad weet?

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Verwijderd

Ik denk dat je even moet gaan zoeken naar "grabber" of "webcam grabber" of "image grabber" of "grabber.exe" etc. Descoods met "freeware" erbij. er zijn zat van die programmaatjes...

Voor alle plaatjes van een website heb je bijvoorbeeld Medusa (http://www.candego.com/candego.shtml), maar anderen zijn er ook. Idg zoeken naar "site grabber" of zo. Succes

Verwijderd

En al iets gevonden? Ik zoek dit nl. nu ook...

wat ik heb is deze grabber

maar ja, die is vrij oud :/
Pagina: 1