Breet Computers failliet of weg?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Vorig jaar Juli heb ik bij de Breet Computers in Genemuiden een ELSA Gladiac 920 gekocht, nu wilde ik vandaag eens een prijs op hun site checken en blijkt die site niet meer te bestaan en kan ik ook niks meer vinden in Tweakers Shop Survey over deze zaak...
Weet iemand wat er met deze zaak aan de hand is en waar ik met mijn garantei terecht kan mocht dit nodig zijn? :'(

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mochten er zich problemen voordoen met je hardware kun je altijd nog proberen bij de fabrikant je verhaal te doen. Was Elsa overigens niet overgekocht / om zeep ? Dan zou het moeilijk worden ...

Verwijderd

ASls ik het goed begrepen heb is Breet er mee gestopt, dus niet failliet gegaan.
Elsa heeft een fabrieksgarantie, dus daar kun je zolang die nog bestaan beroep op doen.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

ik woon in genemuiden. ik weet niet of het bedrijf echt falliet is. wel was het altijd een klein bedrijf gerund vanaf de zolderkamer !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Breet computers is geloof ik een tijd geleden gestopt (was toen iig wel een topi over.)

[topic=292652/1/100]
[topic=346355/1/100]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
ik geloof dat je dan aardig d00med bent...

Elsa is onduidelijk of die nu failliet is of niet...
zo ja, dan kun je je garantie wel vergeten..

je kan 't ooit nog proberen bij Quote Components, Oldenzaal. Zij zijn/waren Elsa distributeur

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

damn da's dan balen voor je ;( Misschien idd garantie van Elsa proberen te krijgen oid?

iStockphoto

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 23:05 schreef BlizzarD het volgende:
damn da's dan balen voor je ;( Misschien idd garantie van Elsa proberen te krijgen oid?
Ja, daar gaat het ook al zo goed mee...;(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

En dan te bedenken dat Elsa hoogstwaarschijnlijk failliet is... http://www.tweakers.net/nieuws/20522

Je treft het niet dus...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op de Duitse TV was afgelopen vrijdag dacht ik al het bericht te lezen dat Elsa door de banken aldaar finacieel geblokkeerd is op hun rekening.

Als je geluk hebt komt er een afbouw plan, of een overname.

Maar beschouwd van de zonnige kant, die kaart zal niet snel nu nog kuren krijgen. B-)
Pagina: 1