It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Mochten er zich problemen voordoen met je hardware kun je altijd nog proberen bij de fabrikant je verhaal te doen. Was Elsa overigens niet overgekocht / om zeep ? Dan zou het moeilijk worden ...
Verwijderd
ASls ik het goed begrepen heb is Breet er mee gestopt, dus niet failliet gegaan.
Elsa heeft een fabrieksgarantie, dus daar kun je zolang die nog bestaan beroep op doen.
Elsa heeft een fabrieksgarantie, dus daar kun je zolang die nog bestaan beroep op doen.
ik woon in genemuiden. ik weet niet of het bedrijf echt falliet is. wel was het altijd een klein bedrijf gerund vanaf de zolderkamer !
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Breet computers is geloof ik een tijd geleden gestopt (was toen iig wel een topi over.)
[topic=292652/1/100]
[topic=346355/1/100]
[topic=292652/1/100]
[topic=346355/1/100]
ik geloof dat je dan aardig d00med bent...
Elsa is onduidelijk of die nu failliet is of niet...
zo ja, dan kun je je garantie wel vergeten..
je kan 't ooit nog proberen bij Quote Components, Oldenzaal. Zij zijn/waren Elsa distributeur
Elsa is onduidelijk of die nu failliet is of niet...
zo ja, dan kun je je garantie wel vergeten..
je kan 't ooit nog proberen bij Quote Components, Oldenzaal. Zij zijn/waren Elsa distributeur
damn da's dan balen voor je
Misschien idd garantie van Elsa proberen te krijgen oid?
Ja, daar gaat het ook al zo goed mee...;(Op dinsdag 12 februari 2002 23:05 schreef BlizzarD het volgende:
damn da's dan balen voor jeMisschien idd garantie van Elsa proberen te krijgen oid?
En dan te bedenken dat Elsa hoogstwaarschijnlijk failliet is... http://www.tweakers.net/nieuws/20522
Je treft het niet dus...
Je treft het niet dus...
Verwijderd
Op de Duitse TV was afgelopen vrijdag dacht ik al het bericht te lezen dat Elsa door de banken aldaar finacieel geblokkeerd is op hun rekening.
Als je geluk hebt komt er een afbouw plan, of een overname.
Maar beschouwd van de zonnige kant, die kaart zal niet snel nu nog kuren krijgen.
Als je geluk hebt komt er een afbouw plan, of een overname.
Maar beschouwd van de zonnige kant, die kaart zal niet snel nu nog kuren krijgen.
Pagina: 1