Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Hmm naja misschien liep ik iets te snel te zeuren want hij doet het nu weer wel,.. maar het was al vaker gebeurd en ik zeik graag op Quicknet
Het was weer het chellonetwerk een daar is quicknet ook op aangesloten. Bij veel mensen gaan verbindingen naar trueserver helemaal via Londen en transit verbindingen
Het zou kunnen dat trueserver ook een probleempje had maar Chello was ook weer fijn bezig
Verwijderd
Allemaal bij het verkeerde eind jongens het ligt veel dichterbij het tweakers huis dan jullie dachten.
Ik weet wie er down was.
Nu jullie nog!
Ik weet wie er down was.
hier gelukkig niet
1 chello hop en dan de true server router al god zij dank... maar ik betaal niet het volledige bedrag aan quicknet tot dat zij mij volledig internet via quicknet kunnen geven en niet half via chello ik zit bij quicknet en heb namelijk niks met chello te maken is mijn mening
1 chello hop en dan de true server router al god zij dank... maar ik betaal niet het volledige bedrag aan quicknet tot dat zij mij volledig internet via quicknet kunnen geven en niet half via chello ik zit bij quicknet en heb namelijk niks met chello te maken is mijn mening
De schoonmaker op de Amsterdam Internet Exchange had met ze stofzuiger de glasvezel aansluiting van Chello op de AMS-IX eruit gezogen :-)Op dinsdag 12 februari 2002 21:47 schreef NewAgePerformance het volgende:
Allemaal bij het verkeerde eind jongens het ligt veel dichterbij het tweakers huis dan jullie dachten.
Ik weet wie er down was.Nu jullie nog!
Verwijderd
TrueserverOp dinsdag 12 februari 2002 21:47 schreef NewAgePerformance het volgende:
Ik weet wie er down was.Nu jullie nog!
Schijnbaar heb ik geluk met mijn route
Edit:
Jep niet zo snel
Verwijderd
/offtopicOp dinsdag 12 februari 2002 21:58 schreef NewAgePerformance het volgende:
Jep gaat door voor de wasmachine
Nah, weer die Jep
Pagina: 1