Toon posts:

ledjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik heb wat vragen over ledjes ik wil alle ledjes gaan vervangen door licht blauwe maar nu weet ik niet wat voor een ledjes ik moet gebruiken enzo! hoeveel volt staat er op mijn hd led bijvoorbeeld of komt het niet zo nauw met de ledjes?? en een VU meter voor de hd led hoe werkst dat want het is toch een digitaal signaal en dat is aan of uit dus hoe werkt dat??

Bedankt!

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 15:35

aP_

Je kunt dan altijd de search gebruiken. :)

Ook kun je hier ff kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/404174/

Het is lastig om je specs up to date te houden

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welkom op GoT :)
Je stelt een vraag die al heel vaak gesteld is op dit forum. Aangezien het een beetje irritant wordt om iedere keer dezelfde antwoorden te geven, kun je het beste ff zoeken in de oude topics (zie knop 'search' bovenin, niet vergeten 'zoeken op onderwerp en inhoud' aan te vinken). Dan krijg je zoiets: Je zoekactie naar 'ledjes vervangen' leverde 350 resultaten op.
Klikken en lezen maar! Dan kom je er vast uit. Owjah en lees meteen ff de FAQs en de sticky topics (de topics die altijd bovenaan staan in OCM). Als je die gelezen hebt zul je waarschijnlijk ook niet vreemd opkijken als dit topic wordt gesloten door Phreak (de enige echte moderator van OCM)

edit: lees deze dus even [topic=324186/1/25]
[topic=359380/1/25]

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
ok thanx for the info
k sal geen irri dingen meer doen :-)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 21:13 schreef Hollowman2 het volgende:
ok thanx for the info
k sal geen irri dingen meer doen :-)
Je doet niet irri hoor....het probleem is dat sommige (gefrustreerde) mensen hier nogal giftig kunnen reageren als je zo'n topic plaatst. En dat is allemaal weer vervelend etc...Als je netjes de FAQ leest en je ernaar gedraagt is er natuurlijk nix aan de hand (echt waar, er staan zowaar nuttige dingen in :)). Schroom niet om een topic te openen als je een keer iets hebt wat _echt_ niet te vinden is met de search. Of kom es wat mensen lastig vallen in #ocm op irc.tweakers.net, daar zijn ook heel wat mod-disciplines vertegenwoordigd >:)

I reject your reality, and substitute my own.

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Tja, vanmiddag ook zo'n discussie over gehad.. Tot de conclusie dat je dan als (ahum) 'ervaren'-tweaker dan steeds minder komt en het niveau dan heel erg daalt. Da's dan jammer :'(
Pagina: 1