Toon posts:

Wie weet wat de beste DVD speler is voor PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goeie dvd speler,
alleen vind ik zeer weinig over.

Wat ik belangrijk vind is snelheid, stabiliteit, en dat hij de cdroms cdr's goed kan lezen. Ook met het branden.

Een van de beste die er zouden zijn is:

ASUS DVD-E616
Toshiba SD-M1502
Pioneer DVD-106S/116S

Mijn voorkeur gaat naar ASUS

Heeft iemand hier ervaring mee :?

Verwijderd

De lite-on 16x dvd speler is ook een hele goede , ongeveer 90 euro.

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

Op dinsdag 12 februari 2002 20:54 schreef Shaggy het volgende:
De lite-on 16x dvd speler is ook een hele goede , ongeveer 90 euro.
klopt, heb ik ook en is echt super snel en pakt alle cd's die ik er op heb losgelaten met zware lak krassen ed...

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De Sony DDU1621. Gebruik de search, ik heb hier een tijd geleden ook een onderwerp over gestart. :z

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 20:59 schreef Petergr het volgende:

[..]

klopt, heb ik ook en is echt super snel en pakt alle cd's die ik er op heb losgelaten met zware lak krassen ed...
----------------------------------------------------------

Dat is redelijke prijs!

Ik weet wel dat Pioneer DVD-106S/116S vaak cdr of cdroms niet kan lezen. hij zegt b.v. dat er geen cd in zit! |:(

Maar weet iemand iets over het merk ASUS :?

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 20:53 schreef nijhuispro het volgende:
Ik zoek een goeie dvd speler,
alleen vind ik zeer weinig over.

Wat ik belangrijk vind is snelheid, stabiliteit, en dat hij de cdroms cdr's goed kan lezen. Ook met het branden.

Een van de beste die er zouden zijn is:

ASUS DVD-E616
Toshiba SD-M1502
Pioneer DVD-106S/116S

Mijn voorkeur gaat naar ASUS

Heeft iemand hier ervaring mee :?
als ik zou moeten kiezen tussen deze, dan neem ik zeker die Pioneer

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 21:06 schreef carnman het volgende:

[..]

als ik zou moeten kiezen tussen deze, dan neem ik zeker die Pioneer
-----------------------------------------------------------

Ik wilde eerst ook Pioneer kopen!

Maar toen las ik deze reacties ;(

http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/dvd

Kijk maar eens, helaas niks over het merk Asus

Verwijderd

Ik raad je de Lite-On LTD-163 aan. Heb hem zelf ook en hij is naast DVD ook snel met audio. De snelle (en foutloze) digital audio extraction (DAE) kun je goed gebruiken bij het on-the-fly kopieren van audio CD's *D

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:02
Pioneer. Heb geen last van waar die mensen het in bovenstaande site over hebben. Snel, stil en regiovrij >:)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 21:16 schreef Terror het volgende:
Pioneer. Heb geen last van waar die mensen het in bovenstaande site over hebben. Snel, stil en regiovrij >:)
----------------------------------------------------------

Welk type zou jij mij dan aanraden :?
Mijn voorkeur ging eigenlijk al naar Pioneer *D

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 21:21
Heb zelf de pioneer 106s, echt superfijn ding hoor :9~ Maakt misschien wat meer lawaai dan andere (weeknie zeker, heb geen vergelijk), maar slot-in werkt zo ongelooflijk makkelijk!!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb een DVD speler van Acer (zie sig). Ben ik zeer tevreden over. Leest alle CD's die ik erin stop. Het enige minpuntje is dat hij niet regiovrij is :'(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Pioneer zo een met Slot in en die leest gewoonweg alles, maakt alleen een kolere herrie in vergelijk met bv LG *D

Verwijderd

Pioneer, 16 speed tray versie, regio vrij, wertk 100%, ben erg tevreden. *D Maakt bij mij haast geen herrie, is een kwestie van goed monteren en zorgen dat je kast van een goede kwaliteit is zodat niet alles gaat staan rammelen. Rubber dopjes doen wonderen.

Verwijderd

Ik heb een Pioneer 305S (SCSI). Die vindt ik de beste :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 12 februari 2002 22:14 schreef SySTeRRoR het volgende:
Ik heb zelf ook een Pioneer zo een met Slot in en die leest gewoonweg alles, maakt alleen een kolere herrie in vergelijk met bv LG *D
Geen slot-in kopen!!!!

Heb er ook een (pioneer 106S), wat een t*f*s herrie

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zelf heb een NEC die hartstikke goed werkt, maar deze kan ik je toch afraden omdat hij niet regiovrij te krijgen is.
In mijn andere pc heb ik een Creative zitten (is eigenlijk een Samsung) en die werkt ook hartstikke goed, ook al is het een oude drive (6X). Ik ga morgen nog een speler kopen voor mijn pc omdat ik er een regiovrije in wil hebben (of iig een regio2 bij die NEC).

Verwijderd

/me zweert bij pioneer :z
lekker stil en leest alles perfect :)
Ik heb de DVD-115 ( met lade dus )

edit:
en natuurlijk regiovrij geflashed :)

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-03 09:19
Ik heb zelf die Pioneer, slot-in.
En ik ben er super tevreden mee.
Snelle doorvoer, snelle oppakking van CD's en DVD's.

Gewoon heerlijk, geen vaag gedoe.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Ik heb nu al een jaar de Pioneer A05SZ (slot-in) en ben er erg tevreden over. Slikt alles en is lekker snel. Hij maakt inderdaad wat herrie omdat slot-in nu eenmaal een onafgedekt gat heeft maar dat geeft ie terug in de prestaties. Alleen bij dvd's kijken kan het wat irritant worden.
Ik gebruik hem naast 2 andere spelers dus mij maakt het niets uit.

Verwijderd

/me heeft een acer dvd en die doet het perfect. Kost wel iets meer dan een doorsnee dvd volgens mij..

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 17:01
Ik heb zelf een asus hier, een dvd E-612.
Ik ben hier niet echt mee in mijn noppen.Maakt veel lawaai met cd's lezen.Leest sommige cd's gewoon niet of verkeerd format.Verder duurt het plus dan wel minus een halve eeuw voor hij gaat lezen.Ik zou je een andere adviseren, welke :?

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 01:40
Als je een toshiba neemt, neem dan de Toshiba SD-M1602. De 1502 is een ouder model dat niet regiovrij gemaakt kan worden. Ik heb zelf de 1602 en ben er heel tevreden mee. Deze is goed getest door C't. De Lite-on is ook goed trouwens en deze kan heel snel audio extracten. De foutcorrectie van de toshiba is echter het beste.

Ik raad dus de Toshiba aan. Deze kan ook DVD-RAM lezen trouwens.

_██_
(ಠ_ృ)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb een (inmiddels al wat oudere) Pioneer 104s (slot in) En ik vind dat de herrie best wel meevalt. Er zit een soort filten sleuf waar de cd doorheen gaat, en daar komt niet echt veel geluid door.

Verder heb ik er nog nooit problemen mee gehad (alleen toen ik hem regiovrij flashte wilde winxp hem niet meer herkennen, maar nu is hij weer teruggeflashed, en werkt alles naar behoren) Mischien dat er inmiddels nieuwere regiovrije firmware te vinden is. Maar daar ga ik pas naar kijken als ik mijn eerste niet regio 2 dvd heb. Voorlopig speelt hij alles wat ik heb (en wil)

Als ik een nieuwe moest kopen (zou niet weten waarom, maar goed) zou het weer een pioneer slot in zijn. Het werkt echt heerlijk, geen gekras met je cd's in het laatje leggen enzo. Maar dan zou ik wel een snellere versie kopen, niet dat deze langzaam is, maar je moet met je tijd meegaan he?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:09

Jag

Move HA -> OIOC.
Pagina: 1