Ik heb nu rui een ahlf jaar kabel, bij chello. Het downloaden gaat met DAP best lekker (gem. 200 kb/s), allen ik heb een upstream limiet van 15 kb/s. Kan ik hier iets aan doen?
Ok.. we gaan voor keer nr 123048 2 misverstanden uit de wereld helpen.
1) Je hebt een upstream van 128 kilobits per seconde.. das delen door 8 = 16 kilobyte per seconde
2) Je kunt je kabelmodem niet opvoeren... KAN NIET.... KAN NIET!!!
...
Heheh... dat lucht op..
1) Je hebt een upstream van 128 kilobits per seconde.. das delen door 8 = 16 kilobyte per seconde
2) Je kunt je kabelmodem niet opvoeren... KAN NIET.... KAN NIET!!!
Heheh... dat lucht op..
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ice Storm: KAN WEL KAN WEL KAN WEL!
Kwestie van een mannetje zoeken dat zo vriendelijk is om voor een paar 100 ballen een nieuw chippie in het kastje te solderen. Alleen is het gegarandeerd dat je problemen krijgt, want je upstream valt enorm op als die een tikkie hoger is...
Mischien doet JVB computers in Amersfoort dit nog wel...
Kwestie van een mannetje zoeken dat zo vriendelijk is om voor een paar 100 ballen een nieuw chippie in het kastje te solderen. Alleen is het gegarandeerd dat je problemen krijgt, want je upstream valt enorm op als die een tikkie hoger is...
Mischien doet JVB computers in Amersfoort dit nog wel...
Ok, Raven ik heb het idd ietwat fout geformuleerd...
KAN NIET KAN NIET KAN NIET (zonder mot te krijgen
Je hebt gelijk het KAN wel maar dat valt ECHT op.... (hmm die gast upload met 30kb/sec... da kan nie.......)..
KAN NIET KAN NIET KAN NIET (zonder mot te krijgen

Je hebt gelijk het KAN wel maar dat valt ECHT op.... (hmm die gast upload met 30kb/sec... da kan nie.......)..
Waarom zoveel moeite doen voor een goed upstream? Ik heb een upstream van gemiddeld 3 k/s (56k6
Als jij het zou kunnen, zou jij het ook willen niet dan?
Pagina: 1