Verwijderd
volgens mij bestaan die dingen helemaal niet
Er moet altijd zo'n groot ding voor de tv opzitten, dus het wordt altijd een groot ding..
edit// misschien heb ik ook geen gelijk
Er moet altijd zo'n groot ding voor de tv opzitten, dus het wordt altijd een groot ding..
edit// misschien heb ik ook geen gelijk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:51
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
die dingen zijn altijd groot ja
VGA -> Tulip converters? Als ik het goed begrijp kun je dan je tv gebruiken ipv een monitor (ik vraag het maar, voor ik te hard van stapel loop
)?
Waar kun je die dingen krijgen? Want dat zou een goede tijdelijke oplossing zijn totdat ik een videokaart heb met tv-out.
Waar kun je die dingen krijgen? Want dat zou een goede tijdelijke oplossing zijn totdat ik een videokaart heb met tv-out.
Voor die converter moet je kijken in de vraag en aanbod, daar staat iemand die em voor 35 euro aanbied, een schappelijke prijs.
En voor mij dat is een TV-kaart om TV te kijken op de PC.
Bedoel je dat je een goedkope tv kaart wilt hebben?Op dinsdag 12 februari 2002 21:06 schreef Jaromir het volgende:
Voor die converter moet je kijken in de vraag en aanbod, daar staat iemand die em voor 35 euro aanbied, een schappelijke prijs.
Pinnacle PCTV Rave kan ik je dan wel aanraden, goeie beeldkwaliteit maar helaas mono geluid (wel goede kwaliteit maar slechts 1 kanaal dus)
Iets van 60 euro...
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1