Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dubieuze verwijdering post door DR

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte eenieder die dit leest.

Ik vind dat als de pet van een mod niet goed staat en ergens geen zin in heeft dan maar zo een post kan verwijderen, zeer twijfelachtig.

Ik ben op zoek naar een plek om iets te krijgen en niet om het hier ff uit te laten leggen hoe ik iets moet doen.

Ik zou graag met DR een discussie willen voeren over het waarom.

vriendelijke groet.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
1. Geef 's een URL
2. Wees 's duidelijker

Simpele regeltjes die we in LA hanteren

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kun je alsjeblieft je best doen om lopende goed nederlandse zinnen te schrijven?

edit: je topic(jij noemt het post) is helemaal niet verwijdert, alleen maar gesloten, omdat het niet echt de bedoeling is om zoiets hier te vragen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[topic=409714]

Hier ging het om :{

Daarna kwam er deze onzin:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/409813

Die eerste is gewoon op slot, die 2e was dusdanige onzin dat hij op slot en naar de HK is...

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat je hier nog een LA topic aan durft te wijden :? |:(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dus zeker wel wat illegaal is en wat niet.

Dit lijkt mij daar toch echt niet onder te vallen.

Ik ben opzoek naar een extra hulp middel, WAAR het te verkrijgen.
Ik stel bewust niet de vraag "hoe kan ik het makkelijks een CD copieren".

ps.aanvallen op een typo is en blijft ERG zwak.

• MrE
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Als je dat vind moet je dat wel onderbouwen. Een beetje roepen dat iets zo is, zonder dat je met voorbeelden komt, doet je standpunt geen goed.

En modjes zijn, hoe raar het je ook in de oren klinkt, gewoon mensen. En die hebben hun dag ook wel eens niet, of doen dingen die niet lief/leuk/sociaal zijn.

Daarbij geef je aan hier te komen omdat:
'Ik ben op zoek naar een plek om iets te krijgen en niet om het hier ff uit te laten leggen hoe ik iets moet doen'
Nu begrijp ik je niet helemaal goed, maar je bent hier om iets te krijgen? maar je wil niks uitgelegd krijgen!
Maar op GoT krijg je juist uitleg over dingen die je wil weten?!?

Why bother. Wat wil je hier dan?

Als je je zo opgesteld hebt in een topic waarin jouw reactie/topic verwijderd is, dan begrijp ik eigenlijk wel waarom DR zo gehandeld heeft.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 20:03 schreef NoMo het volgende:
Geachte eenieder die dit leest.

Ik vind dat als de pet van een mod niet goed staat en ergens geen zin in heeft dan maar zo een post kan verwijderen, zeer twijfelachtig.
Heb je daar ook een goede reden voor?
Ik ben op zoek naar een plek om iets te krijgen en niet om het hier ff uit te laten leggen hoe ik iets moet doen.

Ik zou graag met DR een discussie willen voeren over het waarom.

vriendelijke groet.
Mjah de reden geeft DR in het sluitbericht in het topic. Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan hebben.
Om dan vervolgens zo kinderachtig is toch wel erg jammer.

Dat je vervolgens hier ook nog een LA topic over durft te beginnen slaat eigenlijk wel alles eerlijk gezegd :X

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 12 februari 2002 20:11 schreef NoMo het volgende:
Ik ben opzoek naar een extra hulp middel, WAAR het te verkrijgen.

Ik stel bewust niet de vraag "hoe kan ik het makkelijks een CD copieren".
ehm, et antwoord op vraag 1 ligt nogal in verband met dat 2de he :?

Verwijderd

Topicstarter
Er staat dat je hier mag klagen.

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 20:14 schreef NoMo het volgende:
Er staat dat je hier mag klagen.
Ja, als je een goede reden hebt om te klagen wel ja.
Nu belicht je jezelf niet van je meest positieve kant kan ik wel zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet wel fair blijven.

Ik bied mijn excuus voor mijn 2de topic, dit was niet geplaatst.

Ik probeer dus nu even wat duidelijker aan te geven waar over ik val:

Als ik vraag om een locatie:"Ik ben dus opzoek naar een plek waar ik dus profiles can vinden van cloneCD."

Dan lijkt mij dat erg duidelijk dat ik vraag om een URL.

Wat word hier niet begrepen?

Als dan een menselijke mod dit reden vindt om het maar te verwijderen, wil graag wat meer onderbouwing, en niet dat er woorden in mijn mond gelegt worden.
"verder heb ik niet zo'n zin in een "How To Copy Evverything" topic"

Meneer heeft geen zin in......(rest my case)

ps. we maken allebei typO's

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 20:11 schreef NoMo het volgende:
Ik weet dus zeker wel wat illegaal is en wat niet.

Dit lijkt mij daar toch echt niet onder te vallen.

*knip

ps.aanvallen op een typo is en blijft ERG zwak.
het is idd niet illegaal, maar ook niet de bedoeling om hier te vragen, er zijn genoeg plaatsen waar er wat over te vinden is(google).

Ik val je niet aan op een typo, maar op een zin waar niet over na gedacht is, en gewoon zo brak is dat deze niet goed te begrijpen is. Het is een kleine moeite je stukje even door te lezen en zinnen die niet lopen(dan druk ik me nog zacht uit) te veranderen.

ik zal nooit iemand aanvallen op typo's, want ik heb zelf vrij veel moeite geen schrijffouten te maken(ik ben waarschijnlijk een beetje dyslectiesch net als m'n broertje en vader)

Verwijderd

Topicstarter
Qoute:
Ik val je niet aan op een typo, maar op een zin waar niet over na gedacht is, en gewoon zo brak is dat deze niet goed te begrijpen is. Het is een kleine moeite je stukje even door te lezen en zinnen die niet lopen(dan druk ik me nog zacht uit) te veranderen.

ik zal nooit iemand aanvallen op typo's, want ik heb zelf vrij veel moeite geen schrijffouten te maken(ik ben waarschijnlijk een beetje dyslectiesch net als m'n broertje en vader)
Quote:

Cool. ;)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Als dan een menselijke mod dit reden vindt om het maar te verwijderen, wil graag wat meer onderbouwing, en niet dat er woorden in mijn mond gelegt worden.
"verder heb ik niet zo'n zin in een "How To Copy Evverything" topic"
Wat DR probeerde te zeggen was dat dit een topic was die je wel kan oplossen met een simpel searchje en verder niet voldoet aan de policy die in het desbetreffende forum wordt gehandhaaft, lees de faq(s) is door.

Verwijderd

Topicstarter
Het zoeken in (google) leverde dus niks op.

Dit forum is voor mij als een last resort als ik het echt niet kan vinden of ergens niet uitkom dan pas stel ik hier een vraag.

Jullie "mods" zijn menselijk dus soms is het niet makkelijk om alle berichten even duidelijk te begrijpen.

ps. ik ben ook een mens. :'(

Ben aan de koffie, maar ben nog niet klaar met jullie.
Ik wil graag mijn topic terug in het forum.( ik kom terug). |:(

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 11:44
Op dinsdag 12 februari 2002 20:29 schreef NoMo het volgende:
Het zoeken in (google) leverde dus niks op.

Dit forum is voor mij als een last resort als ik het echt niet kan vinden of ergens niet uitkom dan pas stel ik hier een vraag.

Jullie "mods" zijn menselijk dus soms is het niet makkelijk om alle berichten even duidelijk te begrijpen.

ps. ik ben ook een mens. :'(

Ben aan de koffie, maar ben nog niet klaar met jullie.
Ik wil graag mijn topic terug in het forum.( ik kom terug). |:(
ik moet toegeven.. je hebt doorzettingsvermogen... Maar ik vond de optie van cd-rw wel een goede oplossing voor jouw probleem. Heb vaak hetzelfde probleem gehad als jou en heb toen gewoon een cd-rw gebruikt voor test doeleinde..

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

nog een keertje dan ;)

Dit is imo best wel grijs vlak. Backups maken mag (AFAIK), maar de sites waar je de info kan halen zijn wat vaker over de rand heen ;) denk aan GCW. Ten tweede zijn er weer wel speciale 3th party progs waarbij je uit een lijst kan kiezen welk spel je wil "back-uppe" en dan meteen de juiste settings weergeeft. En die zijn vast wel met google te vinden :o

Verwijderd

Topicstarter
idd, de cd-rw is een goeie oplossing. en ja ik had daar zelf nog niet aangedacht. En zal zeker dit overwegen.

Ook kan ik in ng's kijken,(ook vergeten) :?

Ik was dus ZO erg druk om via google dat te vinden wat ik zocht, maar dus op wat voor manier dan ook niet vond.

Na deze prikkel schieten er nog een aantal opties te binnen.

Maar waarom ik dus hier begon was omdat er mij niet het voordeel van de twijfel werd gegeven, ik ben absoluut niet boos. Dat is gewoon zonde van een goede verstandhouding.

Ik maak mij meer druk om het feit van die "bewuste stand" van die "pet".
Als reden word gegeven we zijn maar mensen. acc, geen probleem, maar ook aan de andere kant zit een mens.

Het hierboven geschreven geeft duidelijk aan dat een normaal antwoord wel degelijk kan. Dit moet dan toch ook kunnen zonder het verwijderen van een topic en een klacht?

Ik heb mijn antwoorden dus ik vind het goed zo, als we nog doorgaan vindt ik dat ook uitstekend want ik hoop toch dat de topic terug geplaatst word. >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb mijn antwoorden dus ik vind het goed zo, als we nog doorgaan vindt ik dat ook uitstekend want ik hoop toch dat de topic terug geplaatst word.
Nee, dat kan je shaken :P. Lees de LA-faq eventjes, kan je zien wanneer je toegang tot de HK krijgt en wanneer je hem weer kan zien :). Onzin hoort namelijk daarzo, en niet in de techfora :o.

Ik mocht deze van JT sluiten omdat-ie afgehandeld is :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.