Toon posts:

Als ik mijn game afsluit dan slaat mijn pc af.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg vaag ditte, ik heb een AMD 1800+ met 512DDR ram.
Een Ati radeon 8500 64DDR
Nu heb ik het probleem dat mijn pc na het spelen van comanche 4 of metal of honer gewoon afslaat en op nieuw opstart. Waar licht dit aan? geheugen probleem? Spel?

Let me know thanx

Vortex

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Dus als we het goed begrijpen:
- je spelt het spel: niks aan de hand
- zodra je het spel beïndigt, klap-boem je pc start opnieuw op?

Blaat

Verwijderd

Topicstarter
Yup that's it... vaag he? soms gaat het ook wel eens goed.
maar meestal klaptie uit

???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kennes die heeft het zelfde systeem als ik alleen een ander moederboard, en hij kan zijn pc op turbo zetten in de bios. Nu kan ik dat ook maar dan gaat mijn pc raar doen. weet je waar dat aan kan liggen??

Thanx

Vortex

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38

Exigence

dnkroz

De turbo instelling betekent volgens mij dat de PC een beetje wordt overgeklokt.
Dat had je bij die oude Pentium's ook maar dan zat er een knop voor op de kast met TURBO erop.
(Misschien een idee voor een casemod ofzow, een overklok-knop op de voorkant bouwen zoals bij die oude Pentium's)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 19:59 schreef erik9287nl het volgende:
De turbo instelling betekent volgens mij dat de PC een beetje wordt overgeklokt.
Dat had je bij die oude Pentium's ook maar dan zat er een knop voor op de kast met TURBO erop.
(Misschien een idee voor een casemod ofzow, een overklok-knop op de voorkant bouwen zoals bij die oude Pentium's)
Nee, dat was bij 486ers, dan drukte je op de turbo en dan ging ie in een keer op 40Mhrz lopen ipv 10! Ja die goede oude tijd! dat hoef je nu niet meer te flikken, on the fly 400% overklokken!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ja precies =)
maar iig kan jouw geheugen brak zijn of een driver foutje

Tweakers Discord

Pagina: 1