Toon posts:

MOHAA gedeeltelijk in Nederlands!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou heb ik vanmiddag mohaa bij dixons gehaalt, blijkt dat alle text in het spel(ondertitelingen en menu's) in het nederlands is!! ik kon ook geen taal kiezen waneer je het installeert, die ea nederland kan het blijkbaar niet laten. gelukking is het niet zo erg als black & white
maar toch heel storend!! weet iemand of ik dit ook in het engels kan krijgen? bij b&w was er een patch voor.

Verwijderd

:? Hier is ie gewoon engels hoor.. vage zooi :? Wel een backup natuurlijk.. maar toch :?

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 19:35
bah bah bah :r waarom altijd in het Nederlands :?
naja dat word dan gewoon de Deviance versie installen en de key van origineel gebruiken.
voor de rest een patch weet ik nix van maar kan best zijn dat die er aan komt :)

Verwijderd

wat kost dat ding eigenlijk :?

Verwijderd

€ 47,95 zoiets :?

Verwijderd

Volgens mij ligt dit aan de taalinstellingen van je windows.

Nvidia drivers flikken het ook
1 exe file op m'n ene PC prima in't engels en op de andere pc kreeg ik de install in't NL, bleek dat ik de landinstellingen op NL had staan en daar leidde die prog de taal vanaf.

Khept spel niet, dus weet niet of dat het is, maar het is iets om te proberen

Verwijderd

da issem,. al getest.
landinstellingen nar UK of US zetten, installeren, eventueel terugzetten.

misschien kun je wel een custom dinges defninieren, btw, bednk ik me net. wellicht een ideetje om NL te kopieren naar een custom profile :)

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
LOL, moet je je taal instellen op Chinees :D >:)

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Er is nog geen 1.1 patch uit voor MOHAA, zou jij effe kunnen kijken of ie over de ingebouwde server browser bezit ?

Ben wel benieuwd naar, want ik heb geen zin om nadat ik het spel heb gekocht alsnog te moeten wachten op een patch :(

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 19:25 schreef Rwesselius het volgende:
nou heb ik vanmiddag mohaa bij dixons gehaalt, blijkt dat alle text in het spel(ondertitelingen en menu's) in het nederlands is!! ik kon ook geen taal kiezen waneer je het installeert, die ea nederland kan het blijkbaar niet laten. gelukking is het niet zo erg als black & white
maar toch heel storend!! weet iemand of ik dit ook in het engels kan krijgen? bij b&w was er een patch voor.
nou leuk.. :)

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Nou, veranderen van je landinstellingen werkt bij mij voor geen meter in win2000. Blijft gewoon lekker op Nederlands staan. :r

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het ook geprobeert, werkt idd niet
iemand andere suggesties?

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 20:41 schreef CyberTijn_ het volgende:
Er is nog geen 1.1 patch uit voor MOHAA, zou jij effe kunnen kijken of ie over de ingebouwde server browser bezit ?

Ben wel benieuwd naar, want ik heb geen zin om nadat ik het spel heb gekocht alsnog te moeten wachten op een patch :(
Er is wel een Amerikaanse patch uit:
http://www.megagames.com/news/html/patches/medalofhonormultiplayerpatch11us.shtml

Verwijderd

ik stoor me er niet zo aan... vooral de ondertiteling tijdens het spel is best handig als je niet goed bent in engels (ben ik wel, maar ok)... Het enige waar ik me aan stoor zijn de termen die gebruikt worden in de menu's... laad spel, sla spel op etc... klinkt een beetje achtelijk!

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 20:41 schreef CyberTijn_ het volgende:

Die ingebouwde browser is ZWAAR knudde. Echt waar. Waardeloos. Ikzelf gebruik sinds gisteren The All-Seeing Yey: dat werkt echt STUKKEN beter: je kan echt doodsimpel dingen filteren, bijvoorbeeld gebruikte versie, maximale ping, alleen servers met open plekken, werelddeel server, je ziet namen van onlne speler, en ga zo maar door. Nogmaals, die ingame browser is echt waardeloos: het heeft me een keer 40 minuten gekost om online te komen daarmee, terwijl ik met The All-Seeing Eye steeds meteen succes heb.

• FleshY
  • Laatst online: 09-01 17:53
Bij mij is ie gewoon helemaal engels

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Op woensdag 13 februari 2002 08:55 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Die ingebouwde browser is ZWAAR knudde. Echt waar. Waardeloos. Ikzelf gebruik sinds gisteren The All-Seeing Yey: dat werkt echt STUKKEN beter: je kan echt doodsimpel dingen filteren, bijvoorbeeld gebruikte versie, maximale ping, alleen servers met open plekken, werelddeel server, je ziet namen van onlne speler, en ga zo maar door. Nogmaals, die ingame browser is echt waardeloos: het heeft me een keer 40 minuten gekost om online te komen daarmee, terwijl ik met The All-Seeing Eye steeds meteen succes heb.
* CyberTijn gaat naar Utrecht ook effe MOHAA halen bij dixons ;)

vanmiddag ook meteen effe dat All-Seeing-Eye downloaden waar jij het over heb

cya :D

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Sjeez die uk patch 1.1 kan je ook al niet installen met je euro mohaa.

Is het niet mogelijk als iemand met een engelse versie een paar cab files van mohaa overpaast dan je nl mohaa dan wel engels is(Kwa taal en versie nr)

Thy will see the light...

Verwijderd

MOHAA gedeeltelijk in Nederlands
Zou de release in europa daarom zo idioot lang op zich hebben laten wachten in vergelijking met de release in de VS... Handleiding vertalen in het Spaans, Duits, Deens, Noors, Nederlands enz, daarna nog de programatuur aanpassen.

En het grote boze amerikaanse EA zich maar verbazen dat er zoveel gekopieerd en gedownload wordt...

zie Yahoo! News

Let the games...ehhhh....."The War on Piracy" begin !!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Klopt het niet dat je bij Eplaza die spellen goedkoper kunt halen?

Ik had RTCW daar voor 75 gulden gekocht. 25 Piek goedkoper als bij de rest.

w00t

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Wat moet ik in het register veranderen om de UK patch te kunnen gebruiken ?
Serach gebruikt een google ook maar waren alleen cracks.
En omdat ik in het bezit ben van het orgineel ...... *D

Verwijderd

Beste mensen in de opties van het spel kun je bij geavanceerd de ondertiteling uitzetten is veel gemakkelijker. Staat gewoon vermeld in de handleiding.

;)

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 17:32
Ik vind de nederlandse ondertileling :r (Heb niks tegen mijn moeder taal hoor).

Verder vind ik het spel in het eerste level itt de demo te makkelijk, je wordt net gebabysit.Die gast neemt je overal mee naar toe.Affijn zal wel moeilijker worden

Je kreeg er ook nog een t-shirtje bij, nou ja lappie stof.Spel is goedgekeurt voor 15+ maar volgens mij is hij al te klein als je 12 bent of zo :?

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

ff ter info; het laatste wat ik heb gehoord is dat je je NL cd'tje kan terugsturen naar EA voor een engelse....

Verwijderd

hoor je in mp ook : "het zijn allemaal lafaarden"? >:)

Verwijderd

Ik heb even rondgesnuffeld in de pk3-bestanden van MOHAA. Je kunt ze gewoon openen in Winzip.. :)

In de allerlaatste pakfile (Pak6Nl.pk3) staan de Nederlandse bestanden. Ik heb alle bestanden onder global geselecteerd en uit de "zip" verwijderd.. Nu neemt MOHAA de standaard bestanden uit Pak0.pk3 over en heb je de Engelse tekst! Ik heb het menu nog niet in het Engels maar ik zal nog wat verder rondsnuffelen... :) :)

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Gebruik dan 'Reshack' ofzo, zelfde als wat ik gebruik voor m'n Logon scherm, je hebt meteen de code van 't prog :P

Verwijderd

het is een beetje off-topic en ik heb het vanmiddag ook al eens gevraagd in een eigen topic....maar ik ben radeloos.

Wanneer ik het spel opnieuw wil installeren krijg ik een de keuze uit 3 mogelijkheden: Repair, Remove en Update of zoiets, maar NIET meer het orginele installatie schermpje van MOH zelf. Ik kan het spel dus niet meer installeren. Hoe komt dit en hoe kom ik er vannaf.

Het is gebeurt nadat ik de US 1.1 patch wilde installeren. Vervolgens heb ik in het register het getal veranderd naar 200 i.p.v. 130 (200 = US). Dat deed het dus niet en heb ik vervolgens het hele spel gedeinstalleerd.

Maar wil ik het nu installeren dan krijg ik dat wazige maintenance programma van MOH met die 3 opties. (btw. ik heb alles uit het register gegooid dat betrekking heeft op "MOH", "EA GAMES" en "Medal of Honor".

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op zondag 17 februari 2002 21:40 schreef Pum het volgende:
het is een beetje off-topic en ik heb het vanmiddag ook al eens gevraagd in een eigen topic....maar ik ben radeloos.

Wanneer ik het spel opnieuw wil installeren krijg ik een de keuze uit 3 mogelijkheden: Repair, Remove en Update of zoiets, maar NIET meer het orginele installatie schermpje van MOH zelf. Ik kan het spel dus niet meer installeren. Hoe komt dit en hoe kom ik er vannaf.

Het is gebeurt nadat ik de US 1.1 patch wilde installeren. Vervolgens heb ik in het register het getal veranderd naar 200 i.p.v. 130 (200 = US). Dat deed het dus niet en heb ik vervolgens het hele spel gedeinstalleerd.

Maar wil ik het nu installeren dan krijg ik dat wazige maintenance programma van MOH met die 3 opties. (btw. ik heb alles uit het register gegooid dat betrekking heeft op "MOH", "EA GAMES" en "Medal of Honor".
Gebruik Reg Cleaner
En mol alles van MOHAA uit je register, dit moet lukken :)

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Ik heb een nieuwe pak6.pk3 gemaakt op basis van images van de engelse versie, het spel is nu, met uitzondering van de intro, volledig in het engels. Ik wil hem wel beschikbaar stellen maar heb niet de ruimte om ca. 70Mb aan te bieden.

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Waarom zitten jullie altijd te klagen ...
Het is altijd iets met jullie.
Bij mij is het ook Engels gesproken (is het belangrijkste !!!) en nederlandse teksten.

Ik vind het heel goed op die manier -> engels gesproken en nederlands geschreven.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Het is bij mij ook gewoon engels, het zal wel aan 1 van je instellingen liggen.

• R2

R2

Mag ik alstublieft zelf uitmaken waar mijn voorkeur naar uitgaat....

Verwijderd

Vrienden, ik kocht gisteren Med. Of Hon. en wat bleek, ondertiteling bij het introfilmpje, een nederlands menu en nederlandse tekst in het spel zelf. Natuurlijk had ik beter op het doosje moeten kijken want op de achterkant van de doos staat : "software (tekst) en documentatie in het nederlands".
Maar dit had ik niet gelezen. Mijn persoonlijke mening is dat ik hier niet zo van gediend ben, doe mij maar een volledig engelse versie (US of UK version). Nu ben ik er inmiddels achter hoe je toch (d.m.v. een aanpassing in je register) de US of UK patch kunt toepassen. Het probleem is hier echter niet mee opgelost. Je kunt alleen de patch downen maar verder blijft alles (behalve het gesproken gedeelte) in het nederlands. Maar nu ben ik er ook achter hoe je de tekst in het engels kunt krijgen, daarmee bedoel ik de geschreven tekst in het spel links boven en onder in de hoek. Het enige wat ik nog weten wil is hoe ik het hele menu in het engels krijg. Iemand een idee. Ben al aan de slag geweest met Resouce Hacker maar hiermee is het nog niet gelukt. Iemand van jullie een idee. Bij voorbaat dank!!

• R2

R2

In pak6nl.pk3 staat een folder textures\mohmenu (oid), daar staan de images in voor het Menu, het enige wat je kan doen is deze bewerken met Photoshop ofzo, zelf heb ik via via de engelse images gekregen en heb zodoende ook de menu's in het engels.

Verwijderd

R2, kun je mij die Engelse menu-bestanden geven? Je kunt ze wel oploaden naar mijn server. Email me op : rip@ripwarez.com

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:58
Ik hou me ook aanbevolen!!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V156 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1