[wacom] Geen opacity verschil, alleen brushsize :?

Pagina: 1
Acties:

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Topicstarter
Hee W&G'ers! Misschien een hele domme vraag, maar kom er nie uit. Vandaag een Wacom gekocht en ff getest.. werkt wel heel wat beter als een muis. :P

Mijn probleem is nu alleen dat als ik Photoshop open en begin te tekenen, dan heeft de hoeveelheid druk alleen invloed op de grote van de brush en niet op de transparantie ervan. Ik dacht dat dit wel mogelijk was, ik kan alleen niet vinden waar je het in kan stellen :?

Hopelijk weet één van jullie het.. Ik heb het in de search niet kunnen vinden. :{

// Edit: Zoals de "Eraser", zo zou ik in Photoshop ook de gewone pen-kant willen gebruiken. Dat alleen de opacity veranderd en niet te brushsize. Is dat mogelijk? :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Bij 5.5 zitten er ergens 3 checkboxes daarvoor... (dacht onderaan van het bijbehorende windowtje...

In 6.0 moet je bij de brush helemaal rechts op dat penseeltje klikken, en dan kun je daar een en ander instellen. (menu heet: Brush dynamics)

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 19:17 schreef Bluestorm het ANTWOORD!
Ahhh! Heel erg bedankt! Ik zat maar de heletijd in de instellingen van de Wacom zelf te zoeken. Maar het zit duz in PS zelf. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.