If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
Waarom wil je eigenlijk upgraden een tb1200@1395 is ja meeeeer dan zat voor alles nu en dat mobo van je zou ik echt niet vervangen is ja nagenoeg nieuw ding.
Maarja moet je zelf weten.
Maarja moet je zelf weten.
Een 'upgrade' van KT266 naar KT266a moederbord is imho wel heel erg overdreven
Zou idd op de KT333/400 wachten.
Ik zie het ook zo, als je regelmatig upgrade kost het ook niet zo veel. Vaak zie je toch dat als je te lang wacht dat je helemaal niks meer voor die rommel krijgt. Doe ik met alles. Als ik bij wijze van spreken voor 90,- dat moederbord verkoop en ik koop er voor hetzelfde geld weer iets beters voor terug dan vind ik best. Heb het zo ook met m'n processor en videokaart gedaan. Van 1000 naar 1200 en van Geforce GTS naar GTS pro. Leverde ik in totaal niks op in. Het is niet veel, maar zo doe ik het. Ja dat heb je als student.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
je kan makkelijk nog even wachten met dat mobo
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:32
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ik zou eerder een goeie video en bij in drukken en naar 512 mb gaan
kun je later wel betere mobo's halen en cpu
kun je later wel betere mobo's halen en cpu
Scheelt dat veel 256 of 512. Heb nog wel 256 liggen, maar dat moet nog gefixt worden. Er ontbreekt namelijk een geleidend baantje. En andere videokaart wil ik ook wel. Heb nu een GTS pro 64 mb gekocht voor 100,- en mijn GTS 32 mb verkocht voor 100,-. De 64 mb is misschien bijna niet sneller, maar behoudt nog wel even zijn waarde. Als Geforce 4 een tijdje uit is maar even kijken voor een Geforce 3.
Ik zou het niet doen
. Ik zou nu wachten voor de via kt333(A) chipset die wordt nog
...
Verwijderd
IK ZAL HET WEL DOEN
als je voor 90,00 zo'n mobo kan kopen ben je ZEKER goed bezig! Anders verkoop je hem maar voor 100,00 aan mij
En extra sloten? koop voor 40,00 een promise U100 kaartje altijd nog goedkoper dan een raid mobo
msn me ff op sixxkilla@hotmail.com of mail me op dat zelfde adres :
als je voor 90,00 zo'n mobo kan kopen ben je ZEKER goed bezig! Anders verkoop je hem maar voor 100,00 aan mij
msn me ff op sixxkilla@hotmail.com of mail me op dat zelfde adres :
is wel een beetje overdreven..maar als je diehard freak ben..dan zit er nix anders op
Verwijderd
Waarom zou jij een KT266 in hemels naam willen vervangen voor een KT266a voor de performance improvement van 4%.
Daar zou ik niet mijn Raid controller voor willen missen. Als je dan toch over zou willen stappen ga dan naar een KT366a dat verschil merk je tenminste.
KT266 vs KT266A - Revolutionary or Evolutionary?Does the KT266A offer enough performance improvement to either replace your existing KT266, or even an AMD 761 based mainboard? I would say no way. The same goes for those of you that bought a KT266 based mainboard and are now kicking yourself for not waiting the difference is so minimal in most cases that I would not even worry about it.
Daar zou ik niet mijn Raid controller voor willen missen. Als je dan toch over zou willen stappen ga dan naar een KT366a dat verschil merk je tenminste.
wacht gewoon op de KT5490843865098420532.. of nee, dan zou ik meteen gaan voor de KTKT5490843865098420532A
fantastisch die via's
fantastisch die via's
Eventjes inhakend op dit topic...
ik heb nu zelf een athlon XP 1600+ op een Epox 8KTA3+ draaien (via133a). Ik kan het mobo verkopen aan een kennis, die er een duron op wilt zettten, en dan zelf een KT266A mobo kopen
De vraag die ik me zelf stel, zijn:
1) Is de performance winst voldoende om van mobo te wisselen
2) Hoe lang duurt het voordat die nieuwe KT333A mobo's
uitkomen, want misschien biedt dat nog meer winst
ik heb nu zelf een athlon XP 1600+ op een Epox 8KTA3+ draaien (via133a). Ik kan het mobo verkopen aan een kennis, die er een duron op wilt zettten, en dan zelf een KT266A mobo kopen
De vraag die ik me zelf stel, zijn:
1) Is de performance winst voldoende om van mobo te wisselen
2) Hoe lang duurt het voordat die nieuwe KT333A mobo's
uitkomen, want misschien biedt dat nog meer winst
Moest het nog even kwijt, maarre mijn Epox komt volgende week. Tis trouwens niet alleen snelheid, ook stabiliteit is belangrijk. IMHO is de A wel stabieler. Hopelijk net zo stabiel als de Sis chipset. Ik vindt namelijk mijn moederbord nou niet echt rock stable meer sinds ik 2 maal 256 mb erin heb. Zou toch niet mogen lijkt mij. Verder heb je natuurlijk nog het uitvallen van de USB met overklokken. En kan je met de Epox beter overklokken waardoor je relatief gezien weer meer snelheid kan boeken.
Pagina: 1