[DHTML] Mozilla: textarea beinvloed layer drag

Pagina: 1
Acties:

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Ik heb een soort van Layer object gemaakt wat ik makkelijk dragable kan maken (alleen in browsers met DOM ondersteuning) maar nu heb ik een vaag probleem in mozilla:

http://bluestorm.brainpolish.com/drag/dragTest1.html

http://bluestorm.brainpolish.com/drag/dragTest2.html

de eerste doet het (hier in iedergeval) goed in Mozilla, maar de tweede niet, daar stopt het draggen steeds...
Het enige verschil tussen de pagina's is dit regeltje HTML:
code:
1
<textarea cols="50" rows="50"></textarea>

kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt en belangrijker hoe op te lossen. (Want soepel draggen in mozilla moet wel kunnen)

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

je zet de mouse handlers met document.body.onmouse... , als je dat body eruit haalt werkt het wel :? maar waarom zou ik je niet kunnen vertellen :D

trouwens, je gebruikt het zo te zien niet maar:
code:
1
2
3
function getUniqueId(){
   return Math.round(Math.random()*10000)*-1;       
}

Dat is meestal wel unique... als het er op aankomt waarschijnlijk ineens niet meer :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Op dinsdag 12 februari 2002 19:46 schreef Clay het volgende:
je zet de mouse handlers met document.body.onmouse... , als je dat body eruit haalt werkt het wel :? maar waarom zou ik je niet kunnen vertellen :D
Nog vreemder is trouwens dat als je de textarea kleiner maakt... dat het ook al fout gaat... maar ik zal het aanpassen :)

edit:

Het werkt inderdaad... thanks... (kan ik weer verder spelen :)
trouwens, je gebruikt het zo te zien niet maar:
code:
1
2
3
function getUniqueId(){
   return Math.round(Math.random()*10000)*-1;       
}

Dat is meestal wel unique... als het er op aankomt waarschijnlijk ineens niet meer :)
ja dat hoort er eigenlijk niet in... :) Ik heb het ook nergens gebruikt, maar ben het vergeten uit m'n file te halen... (die ik steeds van projectje naar projectje kopieer :) )

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden