1: philips maakt de beste TV's! Waarom? technisch lopen ze 5 jaar voor op de rest! Hoe weet ik dat? Ik werk bij de Philips, onze grote klanten; Sony, loewe, thomson, enz.
Wat kopen zij: De beroemde "one chip" IC. D.w.z >85% v.d functie's vd TV in 1 chip. Waarom maakt bijv. sony zelf ze niet (ze hebben zelf chipfabrieken)? Omdat ze het niet lukt. Het beeld v.e. TV wordt fabriek af op een bepaalde standaard gezet, dit kun je eventueel via een speciaal servicemenu afregelen (het zijn net computermonitors)
2: Dus: philips kopen! (32PW9525 bijv.) dit model is al meer dan 2,5 jaar op de markt, en achter de schermen is ie steeds verbeterd ,zonder extra kosten. De nieuwste versie's zijn zeer goed. dit mits je een goed signaal aanbiedt. Kijk je in de winkel naar een bagger signaal vd kabel, laat dan maar zitten. Ohja tegenwoordig heeft philips ook een 32inch (82cm) plasmascherm, nou laat maar zitten hoor, de 32PW9525 heeft een mooier beeld!
Geloof mij niet, geloof je ogen. loewe, surft mee op de designgolf van B&O, vindt het niet bijzonder, maar ja mensen willen nou eenmaal vaak de hogeaanschafwaarde goed praten!
met vriendelijke groeten, marcel