[SB 5.1] Front panel?

Pagina: 1
Acties:

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 00:23
Dat front paneltje voor de SB Live 5.1 Platinum, is die ook los te verkrijgen of iets vergelijkends? Ik word er zo gek van om steeds (vooral 's nachts) onder mijn bureau te kruipen om de koptelefoon aan te sluiten

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
In de Elektuur heeft al 2 keer een schema gestaan hoe je er een zelf kan maken.
De printjes zijn niet echt goedkoop en de optische connectoren ook niet (maar je hoeft niet alles erop te zetten.
Het frontje zal je dan nog wel zelf moeten maken van een oud frontje maar dat is een kwestie van een beetje knutslen.

Senile! Senile Oekaki

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als jet je alleen om de hoofdtelefoon aansluiting gaat, zou ik inderdaad zelfknutselen overwegen :).

Met een Hoofdtelefoonsplitter, een frontpaneel, een metertje snoer een Jack-plugje en een Jack-input plugje kom je dan al een heel eind, in combinatie met wat soldeertin een bout en twee rechterhanden/handige kennissen :).

Ik denk dat je zo voor 5 euro klaar kan zijn in plaat van 30-50 :).

Kan je op een SBlive trouwens "zomaar" een Hoofdtelefoon aansluiten?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
als je dat gaat doen: FOTO'S!!!!!!

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57

DaRoot

Some say...

Op dinsdag 12 februari 2002 23:18 schreef JvS het volgende:
Als jet je alleen om de hoofdtelefoon aansluiting gaat, zou ik inderdaad zelfknutselen overwegen :).

Met een Hoofdtelefoonsplitter, een frontpaneel, een metertje snoer een Jack-plugje en een Jack-input plugje kom je dan al een heel eind, in combinatie met wat soldeertin een bout en twee rechterhanden/handige kennissen :).

Ik denk dat je zo voor 5 euro klaar kan zijn in plaat van 30-50 :).

Kan je op een SBlive trouwens "zomaar" een Hoofdtelefoon aansluiten?
Denk wel dat je "zomaar" een koptelefoon kunt aansluiten. Zit een optie in de surround mixer. Kun je hem op headphones zetten. En qua impedantie's enzo... Ik heb al regelmatig een koptelefoon rechtstreeks op de uitgang van de Live aangesloten.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

(aangezien betaalbare brackets misschien niet helemaal een optie zijn, gaan we door op de zelfbouw :P)

Probleem:
Als je een 4.1 speakersetje hebt, moet je dus één kanaal splitten (bij stereo, sluit je de speakers gewoon op de rearkanalen aan en zet je die kaart op dubbel stereo).

Je zou dan ook een soort schakelaartje in kunnen bouwen zodat je speakers het niet meer doen, en je hoofdtelefoon weer wel :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1