Toon posts:

AMD MP 1600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik weet dat dit een enorme newbie vraag is .....Maar toch...ik heb een tyan tiger mp gekocht en 2 AMD 1600 MP. NU moet ik op me mobo met jumpers ( aaahh, like the old days ! ) de bussnelheid instellen...ik kan kiezen tussen 200 en 266. Maar ik weet niet wat de bus in van de CPU's.

--> Dus, weet iemand wat de fbs van een AMD MP 1600 is ? ik d8 zelf 266, maar in het mobo boekje lees ik allerlei nare dingen als je die jumper verkeerd zet, dus vraag ik ff

alvast bedank !

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ja, 266

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Waarom heb je niet gewoon twee XP's gekocht? Die werken ook en dat scheelt geld..

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 18:57 schreef havana het volgende:
Waarom heb je niet gewoon twee XP's gekocht? Die werken ook en dat scheelt geld..
uhm ja, Maar ik moest iets hebben dat eg werkte, dus koos ik voor MP. Toen kwam ik er te laat achter dat xp ook eg wel goed werkte, en niemand problemen had ondervonden.

wel balen wat die 2 mp's koste me meer dan 550 euro, daar had ik vast 2 snellere xp voor kunnen krijgen...*sigh *
Maar nu kan ik wel rekenen op officele mp support van AMD ...( what ever THAT is worth ! )