Laat ik maar beginnen met de mijne:

Een Xiron CDP 100, voor 40 euro bij de Blokker gehaald, doet het prima
Een Xiron CDP 100, voor 40 euro bij de Blokker gehaald, doet het prima
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
fotowOp dinsdag 12 februari 2002 18:43 schreef vinnie1908 het volgende:
Heb er nog ergens 1 een oude philips...maar geen fotos Dat ding is zo brak als een verzopen tientje. MD rules
Verwijderd
SonpokeOp dinsdag 12 februari 2002 18:53 schreef lOdUde het volgende:
owkee dan... Hier de mijne:
[afbeelding]
I love um. Nee niet van Pokémon
Dit is trouwens de tweede... De vorige is overleden nadat hij onder een vrachtwagen door was gegaan. Jammer genoeg heb ik daar geen foto's van.
He.. die heb ik ook :-)
weinig tot niks..

Senri no michi mo ippo kara
Canon EOS 80D En wat glaswerk

* Foxke tooOp dinsdag 12 februari 2002 19:38 schreef Neophyte het volgende:
Ooit een cd/mp3 speler gekocht in het begin der tijden van mp3 players
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit kreeg ik erbij

Verwijderd
die heeft me MOEDER ook, en ze gebruikt hem nog vollop in de keuken.Op dinsdag 12 februari 2002 21:52 schreef mycosis het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn (te) oude Sony Discman D-143, zonder ESP.
Ik heb overigens ook nog een Sony MZ-R35 MiniDisc
hee cool ik heb er ook zo een, maar dan een nog oudere de D-140Op dinsdag 12 februari 2002 21:52 schreef mycosis het volgende:
[afbeelding]

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Op dinsdag 12 februari 2002 21:52 schreef mycosis het volgende:
[afbeelding]
Dezelfde heb ikOp woensdag 13 februari 2002 00:37 schreef B1tchwax het volgende:
[afbeelding]
Nog grotere hoofdtelefoonOp woensdag 13 februari 2002 00:37 schreef B1tchwax het volgende:
[afbeelding]
Mijn sony discman.. al 2 jaar lol van, wat te zien is aan de gaarheid aan de buitenkant
samen met de MDR-V300 mijn beste maatjes op de fiets
Ik gebruik em zoals ik al zei alleen op de fiets.. dus formaat is wat minder boeiend.. daarnaast laat deze wat meer geluid door dan oordopjes.. wat ook niet boeit op de fietsOp woensdag 13 februari 2002 15:23 schreef Cybertje het volgende:
[..]
Nog grotere hoofdtelefoon![]()
![]()
die rechtsboven heb ik ook. Sony roeleert echt zwaar hard op gebied van walkmans en discmans.Op dinsdag 12 februari 2002 22:56 schreef SEFje het volgende:
Mijn Discmen
[afbeelding]
soz voor de kwaliteit... mijn camera neemt niet zo graag binnenfoto's
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd
Waarom post je hier dan uberháúpt?. Kijk... ik geloof je voor geen centimter en ik heb echt zwaar serieus het idee dat je hier gewoon uit je nek lult. Ik wil _eerst_ een zelfgemaakte foto! zien... en dan pas geloof ik je!Op woensdag 13 februari 2002 20:06 schreef PlaceR het volgende:
volgens mij lullle bijna alle gasten met van die internet plaatjes van superstrakke discmans, mp3, md speeldingen kan ik ook mooi plaatje op i-net zoeke en dan poste
ZELFGEMAAKTE PICS GELOVEN WE PAS (KOP ER NIET NAAST WANT DAN WILLEN DE MEESTE DIT TOPIC NIET MIR LEZEN)
ik heb een yepp® mp3-speler 32mb en kan geen foto's nemen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd

Verwijderd
Je rugzak is zeker helemaal vol als je die mee naar school neemt? En fietsen tegen de berg op gaat zeker ook al niet?Op woensdag 13 februari 2002 20:28 schreef LuNaTiC het volgende:
edit:
nou vooruit:
[afbeelding]
maargoed, binnenkort gaat ie denk ik toch maar verkocht worden. En dan een Napa.
Niet dat ik er ontevreden over ben, integendeel, maar kwil wat kleiners
Op woensdag 13 februari 2002 20:49 schreef duronrulez het volgende:
[..]
Je rugzak is zeker helemaal vol als je die mee naar school neemt? En fietsen tegen de berg op gaat zeker ook al niet?
Always outnumbered, never outgunned!
Met zo'n kruisje heb je idd niet zo vaak problemen mee. (check advantar) Ik heb er ook een. laat hem soms zelfs uitOp woensdag 13 februari 2002 21:36 schreef Keizer het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze al dik 1,5 jaar, nooit problemen gehad. Goede schok-protectie, slaat nooit over. Was wel wat duur, maar een fijn ding.
.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
/me heeft haar ook (de Iriver2)Op dinsdag 12 februari 2002 20:11 schreef Dannizman het volgende:
I-River Mp3 cd speler (techisch gezien meer dan alleen een discman maar ach)
[afbeelding]
Vandaag binnen gekregen WOOHOO
/me is a happy man
Jezus man en je hebt hem al maanden.Op donderdag 14 februari 2002 19:50 schreef InfraC het volgende:
[..]
* -Stef- heeft haar ook (de Iriver2)
Deze dus: (ik heb geen webcam/digicam omdat al mijn geld is opgegaan aan dit spelertje)
[afbeelding]
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
IdemOp dinsdag 12 februari 2002 19:38 schreef Neophyte het volgende:
En dit kreeg ik erbij
Gelukkig niet zegOp vrijdag 15 februari 2002 16:02 schreef computerboer het volgende:
Heeft niemand dan dit gevaarte? (D-240)
Verwijderd
IdemOp dinsdag 12 februari 2002 19:38 schreef Neophyte het volgende:
En dit kreeg ik erbij
'k Heb de MDR-V300 nu ook een maandje, en hij roeleert! Hij is echt goedOp woensdag 13 februari 2002 00:37 schreef B1tchwax het volgende:
[afbeelding]
Mijn sony discman.. al 2 jaar lol van, wat te zien is aan de gaarheid aan de buitenkant
samen met de MDR-V300 mijn beste maatjes op de fiets
Die heb ik ook alweer een hele tijd, is inderdaad een heel fijn ding. Goede schokprotectie en lange levensduur van batterijen. Wel (zoals alle discmans) wat aan de grote kant, maja zo'n schijfje heeft nou eenmaal een groot oppervlak..Op woensdag 13 februari 2002 21:36 schreef Keizer het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze al dik 1,5 jaar, nooit problemen gehad. Goede schok-protectie, slaat nooit over. Was wel wat duur, maar een fijn ding.
#
Beetje respect ja!Op vrijdag 15 februari 2002 17:52 schreef Thunder het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg![]()
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
whooooooot vet dingOp zondag 17 februari 2002 05:50 schreef kariem112 het volgende:
[afbeelding]
Deze komt over 2 weken in mijn gelukkige bezit....
Ik zal aan jullie denken ok?
Wat kostie? Is geen NetMD of wel?Op zondag 17 februari 2002 05:50 schreef kariem112 het volgende:
[afbeelding]
Deze komt over 2 weken in mijn gelukkige bezit....
Ik zal aan jullie denken ok?
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:22 ]
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Gewoon nieuwe kopen, d8 ik dat je alles kon halen bij www.minidiscworld.nl hebben ze die voor de r-30/r-35 weer neit maar evengoed goede site!!hee cool ik heb er ook zo een, maar dan een nog oudere de D-140
En een minidisc heb ik ook en dan ook een iets oudere, de MZ-R30
De discman heb ik weer na jaren volop in gebruik om dat mn batterij van mn minidisc niet meer wil. Die is doordat ik er elke keer gewone batterijen aanhad teveel in de min geschoten en wil nu niet meer laden
Misschien iemand die weet hoe ik dat kan fixen?
#StopBurningStuff

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Verwijderd
LOLOp maandag 18 februari 2002 15:23 schreef GTTC het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie hier mijn mooie grundig discman uit de jaren '90 doet het nog steeds!
2x duracells erin en goed voor maar liefst 1 en een half uur luisterplezier! ( echt waar! )
Verwijderd

Heb ik ook, maar 2 uur is wel erg kort. Meestal een uur of 6/7 bij mij.Op maandag 18 februari 2002 23:00 schreef Koentje_V het volgende:
[afbeelding]
dit is die van mij!
leuk ding.. 45 sec shock absorbtion & hij leest van RW's
alleen hij VREET batterijen.. de bijgeleverde accu is zelfs nog sneller leeg (1,5 uur met accu/ 2 uur met batterijen)
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
He ik heb hem ook, alleen zal niet meer weten hoe lang hij bij mij mee gaat (accu), ligt al een tijdje op mijn kastOp dinsdag 19 februari 2002 15:24 schreef tweakerbee het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar 2 uur is wel erg kort. Meestal een uur of 6/7 bij mij.
Hebbe ikke ookOp maandag 18 februari 2002 19:01 schreef Los het volgende:
ik heb geen discman, maar ik heb wel een mp3 speler
deze
[afbeelding]
echt w00t!!!
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq