Waarom [vb] ervoor?
Dat betekent serverside scripting, dus bij de buren
O ik dacht visual basicOp dinsdag 12 februari 2002 18:38 schreef ddc het volgende:
Waarom [vb] ervoor?
Ja dohOp dinsdag 12 februari 2002 18:42 schreef Bakker het volgende:
O ik dacht visual basic
Maar dat valt onder serverside-scripting (mocht je het over VBS hebben) en dan nog altijd in [forum=14]
Hoezo 'serverside scripting'. Hij heeft het toch niet over scripten maar over VB.Op dinsdag 12 februari 2002 18:37 schreef Bakker het volgende:
Hoe kan ik door middel van een listbox een soort verkenner maken, waar je door mappen kan bladeren?
Gewoon kijken welke bestanden je hebt in uw huidige directory. En dan alles toevoegen aan een listbox.
https://fgheysels.github.io/
Je hebt gelijk, ik associeer de verkeerde dingen hier met elkaarOp dinsdag 12 februari 2002 20:02 schreef whoami het volgende:
Hoezo 'serverside scripting'. Hij heeft het toch niet over scripten maar over VB.
Gaan we toch nog met Serversidedingen werkenGewoon kijken welke bestanden je hebt in uw huidige directory. En dan alles toevoegen aan een listbox.
Je vraag is erg vaag. Je dropt je volledige probleem hier neer, zonder aan te geven waarom het je niet lukt of wat je niet snapt. Dit probleem lijkt mij tamelijk eenvoudig op te lossen met enige VB kennis.
Als je zelf aan de slag gaat en tegen een concreter probleem aanloopt kan je uiteraard hier met je probleem aankloppen
. Als je al bezig bent geweest kan je een nieuw topic starten waarin je beter uitlegt waar je vastloopt (dan zijn we gelijk van een vracht off-topic posts in je topic af
).
Als je zelf aan de slag gaat en tegen een concreter probleem aanloopt kan je uiteraard hier met je probleem aankloppen
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()