Hey,
Ik heb een probleem met processes op een linux machine. Sinds een aantal dagen doet het zich ook voor op machines van een paar vrienden van me. Een voorbeeldje:
Het probleem doet zich meestal voor wanneer er het pipe-symbool gebruikt wordt. Het is geconstateert op machines met redhat 7.1 en met redhat 7.2. Met verschillende kernel-versies. Ik heb me echt al de pleuris zitten te zoeken op internet maar kan er niks over vinden
. Iemand een idee?
Ik heb een probleem met processes op een linux machine. Sinds een aantal dagen doet het zich ook voor op machines van een paar vrienden van me. Een voorbeeldje:
Na de laatste df crasht zelfs heel m'n terminal, en kan ik niks meer doen behalve de verbinding verbreken. De processen blijven soms op defunct staan, en soms zijn ze gewoon weg. Zoals je ziet is het dus volledig random wat er gebeurt en daarom is het ook zo vaag.bash-2.05$ df | more
Filesystem 1k-blocks Used Available Use% Mounted on
/dev/hda1 2305720 1665276 523316 77% /
bash-2.05$ df | more
Hangup
bash-2.05$ df | more
Hangup
bash-2.05$ df | more
Het probleem doet zich meestal voor wanneer er het pipe-symbool gebruikt wordt. Het is geconstateert op machines met redhat 7.1 en met redhat 7.2. Met verschillende kernel-versies. Ik heb me echt al de pleuris zitten te zoeken op internet maar kan er niks over vinden