Toon posts:

receiver tikt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn receiver een kenwood5050-ds (5x100watt, DD,dTS) heeft soms de neiging om te tikken als ik volume omhoog zet of naar beneden zet.

Dit gebeurt meestal als ik hem behoorlijk hard wil zetten, dan krijg ik het laatste stukkie tijdens het volume verhogen dit te horen: tik, tik, tik, tik, tik, tik. Wanneer ik de volume niet meer hoger zet, dan heb ik ook geen last meer van het getik. Dit zelfde gebeurt wanneer ik van een hoge volume naar beneden ga, dan krijg ik in het begin getik.

Is dit gevaarlijk? Hoe komt dit?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Ik heb wel vaker mensen hierover horen klagen, volgens mij is het gewoon een soort productiefout.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:26

Hu9o

Schokkend

Ik denk dat het hetzelfde is als wanneer je je oor dicht bij je afstandsbediening van de tv houd. Dan hoor je ook allemaal heeele zachte piepjes.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
maar het is niet iets wat schadelijk kan zijn ofzo? een of andere beschadiging, in principe heb ik er geen last van, hoef niet terug naar de winkel te gaan ofzo?

Verwijderd

Als jij je er aan ergert, ben je niet tevreden en moet je een andere gaan halen.

sim-pel