iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Nee.Op dinsdag 12 februari 2002 17:46 schreef Taro het volgende:
is dat dan ook mogelijk?
Alhoewel je een eind komt door met javascript een file te openen en dan de property innerhtml te veranderen
Verwijderd
Met Dhtml is het idd mogelijk, maar je zou het ook met Iframes (IE) en Ilayers(NS) kunnen proberen.
Verwijderd
idd, maar een ilayer in een tabel gaat zeker problemen opleveren (wordt herhaald buiten de table).Op dinsdag 12 februari 2002 18:02 schreef Thick het volgende:
Met Dhtml is het idd mogelijk, maar je zou het ook met Iframes (IE) en Ilayers(NS) kunnen proberen.
ik zou gewoon een iframe kiezen, werkt in Moz/NS 6.x, opera en IE.
deze kan je gewoon in een tabelcel plaatsen.
code:
1
| <td><iframe src="blaat.htm" style="width: 250px; height: 250px; border 0px;"></iframe></td>" |
zoiets
Verwijderd
is er trouwens ook een manier om van die border van die iframe af te komen, aangezien 'border: 0px' niet schijnt te werken
Verwijderd
probeer 'border=0' eens.Op dinsdag 12 februari 2002 18:34 schreef MaStEr-D het volgende:
is er trouwens ook een manier om van die border van die iframe af te komen, aangezien 'border: 0px' niet schijnt te werken
Nee, het is:Op dinsdag 12 februari 2002 18:58 schreef joosty het volgende:
probeer 'border=0' eens.
code:
1
| <iframe frameborder="0"> |
Allemaal bedankt, ik ben toch al overgestapt op frames, maar ik onthoud dit voor de volgende keer
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Verwijderd
goeie keuze!! ik kies ook liever een frameset dan iframes.Op woensdag 13 februari 2002 11:12 schreef Taro het volgende:
Allemaal bedankt, ik ben toch al overgestapt op frames, maar ik onthoud dit voor de volgende keer
succes
Verwijderd
oeps sorry vergeet telkens dat IE pc dat niet goed doet, moet idd frameborder="0" zijn.Op dinsdag 12 februari 2002 18:34 schreef MaStEr-D het volgende:
Moet je je voor de gein eens verdiepen in innerHTML.
ff googelen.
ff googelen.
Verwijderd
had jij met die post ook niet gewoon een antwoord kunnen typen? je was toch aan het posten, niet?Op woensdag 13 februari 2002 11:34 schreef willem169 het volgende:
Moet je je voor de gein eens verdiepen in innerHTML.
ff googelen.
of post anders helemaal niet
http://www.alistapart.com/stories/dom2/2.html
(onder aan)
ik vind dit een tegekke manier om kleine stukjes tekst te laten zien en weer te laten verdwijnen,
als het nou om hele grote stukken tekst met plaatjes gaat is het minder bruikbaar
(onder aan)
ik vind dit een tegekke manier om kleine stukjes tekst te laten zien en weer te laten verdwijnen,
als het nou om hele grote stukken tekst met plaatjes gaat is het minder bruikbaar
d0hirontag:
had jij met die post ook niet gewoon een antwoord kunnen typen? je was toch aan het posten, niet?
of post anders helemaal niet
innerHTML googelen
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Pagina: 1