dot.TK verkoop CC gegevens door !!!

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Hoi,

Vorige week heb ik het domein britneyspears.tk gekocht op dot.tk

Ze waren sinds kort lid van verisign, dus ze hadden SSL etc, en ik dacht dat het wel veilig zou zijn.

Een week later wordt er ineens kort achter elkaar $1 en meteen daarna $2000 afgeschreven !!!!!

M'n pa helemaal over de roje (was zijn CC)... :(

Maar ze hebben dus een VeriSign Veiligheids certificaat. Toch proberen ze $2000 af te schrijven. Waar slaat dat certificaat precies op ? Is er wat aan te doen ?

Ik meende overgins gehoord te hebben dat ze in NEDERLAND zitten.....weet iemand daar meer over?
(ff de GoT knokploeg langssturen :P )

[edit]
thanks to mastercard hebben we het geld gelukkig wel terug :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zowhey, das geen misselijk bedrag :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Xandrios
Op dinsdag 12 februari 2002 17:45 schreef LuNaTiC het volgende:
zowhey, das geen misselijk bedrag :D
idd.

Damn, 'k baal hier van :(
Dit was dan waarschijnlijk wel de 1 en meteen de laatste keer dat ik iets met de CC van m'n pa mag kopen.....
'k had hem nogwel verzekerd dat het 100% veilig was, omdat ze lid waren van Verisign |:( |:( |:(

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:(

Had ik trouwens ook niet gedacht van .tk, kwamen wel serieus over ja. Gelukkig zelf geen CC informatie ingevuld. Je hebt btw wel mazzel dat Mastercard het teruggeeft, scheelt jou weer aardig wat geld aflossen. :)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24
En weer een bedrijf dat het imago van internet aantast. Bah, echt misselijk van zo'n bedrijf.

En ik wilde nog wel m'n naam vastleggen daar, dat doe ik nu dus ook niet meer.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:11

Wokschotel

Op 6 wielen

Nu maar hopen dat het niet bij meer mensen gebeurt. Goedkoop=duurkoop ;)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

Recht zaak aanspanne!! dit is matenaaierij! het koste toch maar $12 ofsow?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Xandrios
'k heb wat gegevens te pakken:

Joost Zuurbier
Taloha, Inc.
Singel 540
Amsterdam, NH 1017 AZ
The Netherlands
Email: joostz@taloha.com
Voice: +31 20 531 5725
Fax: +31 20 618 6682

Google ruled :)
(staat NIET op de dot.tk site.....ik heb totaal geen gegevens gevonden daar overgins)

• Xandrios
Op dinsdag 12 februari 2002 18:50 schreef InterFreak het volgende:
Recht zaak aanspanne!! dit is matenaaierij! het koste toch maar $12 ofsow?
$9.95 per jaar...minimum van 2 jaar...

overgins zijn er al heel wat domains paid-geregostreerd...zie ook:
http://www.domainatlas.com/local.php?tk&&&1

eigenlijk best vaag dat het juist bij mij moet foutgaan :D

Weet iemand welke via manieren dit gebeurd zou kunnen zijn?
Kan het aan de verbinding gelegen hebben ofzo? of moeten ze het hebben doorverkocht oid ? Het was WEL ssl-beveiligd....

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 18:51 schreef Cutebritney het volgende:
'k heb wat gegevens te pakken:

Joost Zuurbier
Taloha, Inc.
Singel 540
Amsterdam, NH 1017 AZ
The Netherlands
Email: joostz@taloha.com
Voice: +31 20 531 5725
Fax: +31 20 618 6682

Google ruled :)
(staat NIET op de dot.tk site.....ik heb totaal geen gegevens gevonden daar overgins)
:o bellen!

• Xandrios
'k heb ff lopen zoeken....die NL'er, JOOST ZUURBIER schijnt nogal erg bekent te zijn.

Heeft meegedaan aan verschillende projecten, is een ISP (?!), is president van verza, hij heeft iets met medische nogwat,
Afbeeldingslocatie: http://www.dbc2003.nl/new/mcms/img/90/Zuurbier.jpg fotootje

Hij is student bij een universiteit in leiden, heeft geen conditie (een van de laatste hier), doet aan ijshocky, is lid van de icann, doet aan skaten, etc etc

oftewel: veelzijdig type :P
'k ga idd ff bellen morgen.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:12
Op dinsdag 12 februari 2002 19:56 schreef Cutebritney het volgende:
'k heb ff lopen zoeken....die NL'er, JOOST ZUURBIER schijnt nogal erg bekent te zijn.

Heeft meegedaan aan verschillende projecten, is een ISP (?!), is president van verza, hij heeft iets met medische nogwat,
[afbeelding] fotootje

Hij is student bij een universiteit in leiden, heeft geen conditie (een van de laatste hier), doet aan ijshocky, is lid van de icann, doet aan skaten, etc etc

oftewel: veelzijdig type :P
'k ga idd ff bellen morgen.
Je vergeet de creditcardfraude >:) Ik kan me bijna niet voorstellen dat zo'n bedrijf dit doet, ik heb hier ook nog nooit eerder van gehoord. Ik zou idd maar ff bellen, als het een goed bedrijf was zouden ze er meteen wat aan doen want 2000 dollar is veel geld :(

Verwijderd

ik moet hier toch wel om lachen, die meneer zuurbier is nl met nogal wat vage praktijkjes bezig, waarom zou een persoon die zijn eigen spul heeft via ladot c.q. freehosting een domeinnaam registreren?

ik moet er wel om lachen:
Domain name:
zuurbier.nl (first domain)

Organisation:
Zuub
Van Aostastraat 14
1851 JC HEILOO

Administrative Contact:
J. Zuurbier
Phone: +31 72 5322933
E-mail: postmaster@zuurbier.nl

Technical Contact:
K. ter Velde
Phone: +31 205787700
E-mail: tech@ladot.com

Registrar:
Ladot Nederland B.V.
Arendstraat 29
1223 RE HILVERSUM

Domain Nameservers:
ns1.freehosting.nl 212.72.51.197
ns2.freehosting.nl 212.72.55.6

Domain first registered: 23-12-1999
Record last updated: 20-06-2001
Record maintained by: NL Domain Registry
en zuub.nl is weer gewoon vrij

ik zou toch maar is grote vraagtekens gaan zetten bij dat hele .tk gebeuren, ik zei het al vanaf het begin, en zoals nu ook weer blijkt: goedkoop == duurkoop

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
geef mij dan maar gewoon de gratis service al die problemen moet ik echt niet hebben :(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Uhm als het van je CC is afgeschreven kan je het gewoon laten storneren, de ontvangende partij moet dan eerst met handtekening aantonen dat er sprake is van levering van diensten/goederen.

Kortom neem gewoon contact op met de CC en maak bezwaar.

• Xandrios
Op dinsdag 12 februari 2002 23:42 schreef raptorix het volgende:
Uhm als het van je CC is afgeschreven kan je het gewoon laten storneren, de ontvangende partij moet dan eerst met handtekening aantonen dat er sprake is van levering van diensten/goederen.

Kortom neem gewoon contact op met de CC en maak bezwaar.
check onderaan m'n post....'k had het geld binnen een uur al terug, maar het idee dat ze zoiets flikken....

Alhoewel ik het toch steeds vreemder begin te vinden....het lijkt me zo vaaaaaag dat ze zoiets doen....is niet echt slim in zo'n positie als ze nu zijn.....

Daarom dacht ik dat het mischien op een andere manier gebeurd is ofzo...kan iemand de gegevens bemachtigen, ookal is het met SSL beveiligd?
Het bedrag van $2000 is overgins NIET door .tk zelf afgeschreven, maar een zeer vaag onbekend bedrijfje ofzo...

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Ik snap niet dat jullie zo bang zijn voor het feit dat mensen dingen van je creditcard afschrijven. Je hebt altijd tot twee maanden na aankoop het recht om alles terug te draaien bij de grote creditcard maatschappijen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb er maar 1 woord voor:
ZIEK :r

🌞🍃

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 15:11 schreef mol99 het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo bang zijn voor het feit dat mensen dingen van je creditcard afschrijven. Je hebt altijd tot twee maanden na aankoop het recht om alles terug te draaien bij de grote creditcard maatschappijen.
uhm das beetje naief, als je bv niet goed oplet kun je zo perongeluk wel een order plaatsen van veel hoger dan je dacht, en dan kun je het dus niet terug draaien, alleen als de andere partij geen bewijs heeft van die order kan het, anders niet.

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 15:16
Kun je niet navragen of ze in NL zitten via de maatschappij?
Pagina: 1