Toon posts:

probleem met monitor instellingen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje: ik installeer net de nieuwste drivers en start opnieuw op, en opeens staat het beeldscherm heel raar, alles is heel klein enzo geworden en enorme zwarte randen aan de zijkant.
Ik heb toen op de beeld instellingen knop gedrukt om je beeldscherm intestellen en heb het zo ingesteld dat het hele scherm weer gevuld is, alleen ik heb nog een probleempje: de bovenkant van het scherm (waar het blauwe balkje is nog steeds heel raar. Het is kleiner als normaal en lijkt wel alsof het schuin staat (terwijl de rest normaal is). Kan iemand me hierbij helpen?? of moet ik toch echt iemand laten komen??
alvast bedankt!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17
mischien andere resolutie nemen?

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik al allemaal geprobeerd, ik wordt er echt gek van.
het licht waarschijnlijk aan de instellingen van de monitor...

Verwijderd

Topicstarter
en hij heeft ook alle pictogrammetjes van de desktop op andere plaatsen gezet.
Iemand had me wel is mogen vertellen dat al deze :r bij zo`n driver update gebeuren :'(

Verwijderd

Misschien de verkeerde drivers geprobeerd? Kijk es na of het wel de goede drivers zijn

Verwijderd

Ik heb zoiets dergelijks ook eens meegemaakt toen ik van een naamloze 8MB SVGA kaart naar een GeForce2 GTS gegaan ben. Ik moest toen inderdaad de monitorinstellingen veranderen, want mijn nieuwe driver had er een zooitje van gemaakt. (Vraag me niet waarom) Na enig klooien met de 'H-phase', 'H-center' en de 'trapezoid', 'pincoushin' en 'rotation' opties van de monitor is alles goed gekomen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net geprobeerd om met m`n webcam een paar screenies te nemen om het te laten zien, maar het is niet echt gelukt ;(
je kan ze zien op:
http://212.204.215.117/gvd1.jpg
http://212.204.215.117/gvd2.jpg
http://212.204.215.117/gvd3.jpg
op de screenshot zie je links hoe de computer de blauwe rand nu laat zien (hoe klein enzo) en rechts hoe die ze eerst laat zien..

Ik wordt hier echt gek van!! Please help!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 17:48 schreef C0ffee het volgende:
Na enig klooien met de 'H-phase', 'H-center' en de 'trapezoid', 'pincoushin' en 'rotation' opties van de monitor is alles goed gekomen.
Ik heb net de hele tijd zitten klooien, maar nog steeds niet gelukt ;(. Ook raar is dat dat balke in de resoluties 800*600 en 1152*864 wel goed staat. Ook raar is dat 1152*864 wel goed staat kwa indeling in beeldscherm en dat 1280*720 niet goed staat, terwijl het vroeger andersom was..

Kan iemand me aub helpen?? of tenminste zeggen hoe ik het ongedaan kan maken (de drivers installeren)?????

;(

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

dat probleem heb ik ook
Als ik op 100 hz draai (wat mijn monitor ondersteunt)heb ik precies hetzelfde gedonder,maar op 85 hz draait ie toppie,misschien is de rfix van nvidia een oplossing???

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Topicstarter
aha, daar heb ik iets aan, hoe verander je het aantal megahertz waaronder ie draait??

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
bij geadvanceerde eigenschappen bij je resolutie..

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
HARTSTIKKE BEDANKT :*
HIJ DOET HET WEER *D
nu kan ik weer rustig :z
Pagina: 1