Toon posts:

Unlocken Siemens C35i met kabel al mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het al iemand gelukt om zijn Siemens C35i te unlocken? 'k ben op zoek naar de software.
'K heb een Ben abbo en dat bevalt me goed maar het feit dát er een simlock op zit irriteert me.

Beatrix.

Verwijderd

niemand???

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-03 08:55

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ik weet niet waar je woont? Maar op de zwarte markt in Beverwijk is er een stalletje, dat SIM locks weg kan halen. Ik weet de details niet, en of ze de C35i ook kunnen hoor?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

ik ben ook voortduurend progamma's aan het zoeken, alleen heb ik nog niet gevonden.

Verwijderd

ik heb ook een stalletje gezien op de markt in Utrecht

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Moet je ff kijken op topsitez.org daar is veel unlock info te vinden.

DIT IS MIJN WEBSITE

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17

RvV

Een vriend van me had z'n siemens telefoon zelf proberen te unlocken met kabeltje en een progje. Zet tie de telefoon later aan en komt er "YOUR PHONE HAS BEEN DESTROYED" (of iets in die richting). Toen hebben we hem helemaal opgeblazen door 20V op de pinnetjes te zetten. Daarna opgestuurd voor garantie, en nu heeft tie een nieuwe Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Y'24

Verwijderd

Beatrix,

Als je het je gelukt is kan je mij dan ff mailen. Ben er zelf ook opzoek.

Verwijderd

eh
deze unlocker werkt zeker

programma starten, tel erin,(moet aan staan), en dan ff wachten , en dan is die klaar, WERKT OP ALLE VERSIES,
<font color=blue>URL's weggehaald. By Jaymz</font>

Verwijderd

Op vrijdag 18 augustus 2000 11:29 schreef RvV het volgende:
Een vriend van me had z'n siemens telefoon zelf proberen te unlocken met kabeltje en een progje. Zet tie de telefoon later aan en komt er "YOUR PHONE HAS BEEN DESTROYED" (of iets in die richting). Toen hebben we hem helemaal opgeblazen door 20V op de pinnetjes te zetten. Daarna opgestuurd voor garantie, en nu heeft tie een nieuwe [afbeelding]
jammer, kon je nog wel repareren, kan ik wel, wil je weten hoe, wil ik graag hier posten,

Greetz gsmunlocker

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:06

Jox444

Honestly....

[url="http://"]Hier stond iets dat in een ander topic werd weg gehaald dus doek da ook maar ff :P[/url] :P

Het is FRIET!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 23:18 schreef gsmunlocker het volgende:
eh
deze unlocker werkt zeker

programma starten, tel erin,(moet aan staan), en dan ff wachten , en dan is die klaar, WERKT OP ALLE VERSIES,
zie post in andere thread.. een waarschuwing voor jou zou t je denkl ik afleren :(

btw zie ook topic datum |:(

Verwijderd

Op donderdag 17 augustus 2000 20:50 schreef havana het volgende:
Moet je ff kijken op topsitez.org daar is veel unlock info te vinden.
Lees jij de faq is door :7

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:49

Jaymz

Keep on moving !

-> Oud topic.

En je URL doettut niet :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.