[smoothwall] paswoord geweigerd?

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik heb net smothwall 0.9.9 geinstalleerd op m'n to-be server en nu ben ik zo ver dat ik op m'n gewone computer de smoothwall webpagina kan bekijken waarmee ik het apparaat verder instel.

Om dit te doen moet ik inloggen op dat ding en mijn paswoord voor zowel root als setup word geweigerd. Als ik op de server zelf inlog is er geen vuiltje aan de lucht met exact dezelfde karakters als paswoord.
help?

ieeeepppppp :P

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik gebruik op de desktop internet explorer 6 bij de weg. Ik vermoed dat daar misschien een instelling verkeerd staat zodat mijn paswoord niet op de juiste manier doorgegeven wordt. Kan dit en zo ja hoe los ik het op?

Update: ik heb het probleem gevonden. Ik kan via die pagina niet inloggen als root en niet als setup.

Verandering van de vraag:
Is het mogelijk om inloggen als root/setup wel mogelijk te maken binnen het intranet?

Nogmaals update: ik heb het ook al gevonden. Het zat onder shell.

* VROEM! voelt zich even newbie :+

ieeeepppppp :P

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

Jiffy

God, you're ugly!

Je dient, als je via een browser inlogt op smoothwall, je 'Admin' password te gebruiken.

Je kunt alleen als root of setup inloggen als je op de smoothwall-machine zelf werkt.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...