Hoe zit ie eraan, pootjes afgeknipt/gedremeld/gezaagd en dan geplakt met seconde lijm ofzo?
Daar zat ik ook aan te denkenOp dinsdag 12 februari 2002 17:08 schreef maartenb het volgende:
Je kan er ook een gaatje inboren en een sleutelhanger van maken, das ook erug cool
Ik wil er zo eentje maken maar ik heb geen kapotte cpu.
Misschien dat winkels die dingen wel liggen hebben en ze wel die kapotte zooi willen weggeven. Ik ga eens paar winkels mailen... alleen niet vandaag want ik ben lui
LOLOp dinsdag 12 februari 2002 17:11 schreef Tutti-frutti het volgende:
waarom legt iedereen zijn cd'tjes in de printerlade![]()
Ik wil ook een Proc op me kast... wie wil er eentje aan mij doneren??
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook een nieuwe proc kopen he? kostr een beetje, heb je ook wat!Op dinsdag 12 februari 2002 17:17 schreef spok9 het volgende:
[..]
LOL
Ik wil ook een Proc op me kast... wie wil er eentje aan mij doneren??
Meneer 1000 has spoken......
2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
wat voor auto heb jij?
nou, een duron!
2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
Op dinsdag 12 februari 2002 17:30 schreef DrNizeGuy het volgende:
plak em op de voorkant van je auto
wat voor auto heb jij?
nou, een duron!
wel vet zo, als ik ooit nog een processor mocht mollen dan weet ik het wel
Daar wil ik nog wel iets over vragen. Weet iemand waarmee je godsnaam door een 486 komt? Met een diamantboor ofzo?Op dinsdag 12 februari 2002 17:36 schreef Enterprice_NL het volgende:
Je kan er ook een gat in boren en hem als 'sleutelhanger' gebruikenMaar dit is ook wel een goeie oplossing
jepOp dinsdag 12 februari 2002 17:39 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel iets over vragen. Weet iemand waarmee je godsnaam door een 486 komt? Met een diamantboor ofzo?
of zoals ik met een moker en een priem aangezien ik geen diamantboortje heb
Werkt dat serieus? En krijg je dan niet erge beschadigingen? Heb ook geen diamantboor namelijk.Op dinsdag 12 februari 2002 17:47 schreef Dr.Snuggles het volgende:
[..]
jep
of zoals ik met een moker en een priem aangezien ik geen diamantboortje heb
Verwijderd
2. nieuwe kopen
Leuke Altec Lansing Speakertjes! bij de mijne is de aansluiting naar subwoofer kaput
"People should know when they're conquered..."
1. Pak een dremel.
2. Probeer de L3, L4 en L6 bruggen open te slijpen (ivm
met klote mobo die multiplyer zelf instelt.)
3. Ga daarna fanatiek aan de slag met een potlood (hoe
groter de vlek hoe beter).
4. Prop daarna de duron in de socket.
5. Start de computer.
Springt het beeldscherm niet aan. Dan is het gelukt.
Gefeliciteerd, u heeft een duron gesloop
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
... En u bent niet bepaald handig bezig geweestOp dinsdag 12 februari 2002 18:17 schreef kingnelis het volgende:
Verwijderd
Op dinsdag 12 februari 2002 17:57 schreef Malebolgia het volgende:
1.begraven in je achtertuin (vrienden en familie uitnodigen voor condoleance om afscheid te nemen![]()
)
2. nieuwe kopen
offtopic:
Leuke Altec Lansing Speakertjes! bij de mijne is de aansluiting naar subwoofer kaput)
die speakers heb ik ook!!! Ze zijn wel oud, maar wel heel goed!! tenminste vind ik!! de 495 toch??
1. Pak een flinke brander
2. Steek deze aan
3. Houdt deze enkele minuten brandend erop
4. Dat is weer 1 kapot
5. Desnoods na bewerken met eerder genoemde priem en hamer
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Goh, ik wil ook nog een extra drive erbij, maar jah, mijn kast is vol... Laat ik weer wat procesorren overklocken, kan ik mijn kast groter maken...
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Verwijderd
lekkere kloofbijl heeft een veel desastreuzer effect. maar hoe wil je in vredesnaam een complete proc in je broekzak stoppen??? doet best wel pijn als ie net iets teveel naar rechts schuift die pinnen willen best wel een mooie afdruk maken denk ikuitermate veel geblaat
En voor luie mensen: Haal de stekker van de Fan eruit; ff w88 en zie daar: een doorgefikte DuronOp dinsdag 12 februari 2002 18:17 schreef kingnelis het volgende:
Hoe sloopt men een Duron Cursus deel 1:
1. Pak een dremel.
2. Probeer de L3, L4 en L6 bruggen open te slijpen (ivm
met klote mobo die multiplyer zelf instelt.)
3. Ga daarna fanatiek aan de slag met een potlood (hoe
groter de vlek hoe beter).
4. Prop daarna de duron in de socket.
5. Start de computer.
Springt het beeldscherm niet aan. Dan is het gelukt.
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Verwijderd
die pinnen dremel/knip je er toch afOp dinsdag 12 februari 2002 18:47 schreef jurian het volgende:
[..]
lekkere kloofbijl heeft een veel desastreuzer effect. maar hoe wil je in vredesnaam een complete proc in je broekzak stoppen??? doet best wel pijn als ie net iets teveel naar rechts schuift die pinnen willen best wel een mooie afdruk maken denk ik
Verwijderd
Als je er een gaatje in kan krijgen wel ja. Maar dat is op dit moment nog effe mijn probleem.Op dinsdag 12 februari 2002 19:24 schreef 001Michael het volgende:
Sleutelhangers zijn wreed
flinke boor erop zetten, moet lukken!Op dinsdag 12 februari 2002 19:24 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Als je er een gaatje in kan krijgen wel ja. Maar dat is op dit moment nog effe mijn probleem.
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Dik stuk koperdraad er tussen proppen, overgebleven pinnetjes over het koper buigen en een flinke klodder soldeertin op gooien.
(bij mij waren 2 486's het slachtoffer)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Das misschien wel een goeie. Als ik eens tijd en een soldeerbout heb ga ik die maar eens uitproberen.Op dinsdag 12 februari 2002 19:46 schreef Resistor het volgende:
Zo'n sleutelhanger? bijna alle pinnetjes afknippen, en die op een hoekje laten zitten.
Dik stuk koperdraad er tussen proppen, overgebleven pinnetjes over het koper buigen en een flinke klodder soldeertin op gooien.
(bij mij waren 2 486's het slachtoffer)