Toon posts:

wat is een goede ext behuizing voor een cdr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik een laptop en zoek of een interne brander of een externe.. freecom is goed.. weet ik .. maar ook heel duur..

iemand suggesties voor een zo goedkoop mogelijke optie voor mij?

alvast bedankt.

.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Zover ik weet moet je wel een brander nemen die burnproof (of zoiets dergelijks heeft),
Dan zou je zover ik van kennissen gehoord heb van de meeste problemen verlost zijn.

Externe kastjes met usb of (en?) printerpoort aansluiting verkopen ze bij Alternate maar die zijn redelijk groot en zwaar (zijn van metaal). Die kastjes liggen rond de 100 euro en dan komt er natuurlijk de brander nog bij.

Misschien echt wel even zeker weten dat je zoiets wil want voor de prijs van een externe brander heb je ook 2 interne branders.

Senile! Senile Oekaki

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:19

Killjoy

Klingon lawn products

Neem een interne brander, aangezien die externe behuizingen vaak een eigen voedingsaansluiting hebben (220 V). Dan heb ik het trouwens wel over standaard 5,25" branders.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[totaal off-topic]xscence, weet jij eigenlijk waar het aan ligt dat oudere revisies K7S5A geen AthlonXP ondersteunen? Is het iets dat met een soldeerbout verholpen kan worden?[/totaal off-topic]

OK, nu on-topic:

Wat je kunt doen is bij Alternate ofzo een externe 5.25" IDE->USB behuizing kopen (€55 ofzo
edit:
OUW! €97 bij Alternate, al is het wel USB 2.0- misschien ff kijken of ze die ook ergens anders hebben
) en daar een doodgewone interne IDE brander in stoppen (8x is max met USB, dat heb je voor €100 ofzo)- stukken goedkoper dan een Freecom.

Oslik blyat! Oslik!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-04 22:37

Jag

Move HA -> OIOC.

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/20481

Maar ik denk niet dat je USB2.0 hebt.
Integenstelling tot wat iedereen hierboven roept zou ik gewoon een USB brandertje halen (die zien er net zo uit als een Disc-man;))
Staat veel stoerder en hebben geen 220 volt nodig.
O.a. Freecom / Sony / Plextor etc maken die dingen.
Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je verder helaas niet helpen. Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op woensdag 13 februari 2002 03:12 schreef dion_b het volgende:
[totaal off-topic]xscence, weet jij eigenlijk waar het aan ligt dat oudere revisies K7S5A geen AthlonXP ondersteunen? Is het iets dat met een soldeerbout verholpen kan worden?[/totaal off-topic]

Als het goed is kan je hem gewoon refurbishen maar ik weet zo niet welke registers vervangen moeten worden.. moet je even op ocworkbench kijken ofzo..

maar mensen bedankt voor de info.. ik zag dat op ebay een paar van die interne branders tekoop stonden voor 80 euro.. bestwel laag .. maarjah dan moet ik eerst mijn interne dvdrom of cdrom kwijt. want computeren is een dure hobby ;)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Pas wel op dat je geen baksteen ipv een brander krijgt voor 80 euro :D

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1