Coolermaster koelprut om de core

Pagina: 1
Acties:

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik heb een coolermaster cooler en daar zit standaard van die roze koelkauwgom onder, deze heb ik van de cooler afgehaald met wasbenzine maar nu zit er nog van dat spul op en om de core van mn T-Bird 1000.

Is het een ramp om het te laten zitten en er gewoon nieuwe koelpasta op te doen bij het monteren? Het lijkt me namelijk geen goed idee om mn proc te bewerken om die zooi eraf te halen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Om de core is niet zo'n probleem, maar op de core wel..

Als je dat spul erop laat zitten, krijgt jouw koeler bij de rest van de core geen goed contact, dus zal je proc behoorlijk warm worden..

• _Stryker_
hmz, ok. Wasbenzine lost dat roze spul wel op maar om dat nou op mn core te gebruiken? of moet dat kunnen?

Of is er een andere manier?

• Felix08
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:32
Je kan je core ook gewoon schoonmaken met wasbenzine ofzo. Ik heb het zelf ook al twee keer gedaan. Gewoon een beetje met watten-staafjes kutten en dan lukt het wel.

Je moet wel eerst je core goed laten drogen voordat je um in je socket zet en je computer aandoet. :) (Zal je zelf ook wel aangedacht hebben natuurlijk)

PS. ik hier op dit forum wel gelezen dat iemand zijn core met cif (jif) (WHATEVER!!) schoonmaakte.

• _Stryker_
Wasbenzine en wattenstaafjes dus. Ok ik ga t ff proberen.
bedankt voor de replies!

Verwijderd

succes broertje...... uitkijken met lucifers!!

• Felix08
Dat is idd ook een aangename manier om je CPU door te fikken >:)

Zo ff wat wasbenzine erop.......OW er staat ook nog brandspiritus dat werk zeker ook wel...... Fuck man ff peukie opsteken.......WwwwwwoooooooOEEEEEEEEEFFFFFFFFF. Dag CPU, dag schuur/garage, dag huis!!! :D

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 17:43 schreef Turb0M4n het volgende:
Dat is idd ook een aangename manier om je CPU door te fikken >:)

Zo ff wat wasbenzine erop.......OW er staat ook nog brandspiritus dat werk zeker ook wel...... Fuck man ff peukie opsteken.......WwwwwwoooooooOEEEEEEEEEFFFFFFFFF. Dag CPU, dag schuur/garage, dag huis!!! :D
waar slaat dit nu weer op

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
die zooi er netjes afhalen met wasbenziene en nieuwe koel prut er op

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

• Felix08
Op dinsdag 12 februari 2002 17:44 schreef cold het volgende:

[..]

Ow misschien slaat die op de opmerking van Hajee. |:(

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 17:45 schreef cold het volgende:
die zooi er netjes afhalen met wasbenziene en nieuwe koel prut er op
Zo kun je ook techposts scoren.
Er is ook een knoppie "edit", dan hoef je niet 2 keer een post achter te laten die ook in 1 post had gekund.

/ontopic
Hoeveel zit er nog OP je core? Bij mij zat het alleen rond de core. Oppassen met scherpe dingen enzo, wattenstaafjes lijken mij wel werken...
Veel geluk :P

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 17:44 schreef cold het volgende:

[..]

Aan het taalgebruik te zien is Turb0M4n niet ouder dan een jaartje of 15.

Maar met wasbenzine moet het inderdaad geen probleem zijn om zelfs de prut naast je core (om je core heen) weg te halen. Blijft er nog wat achter dan maakt dat niet uit, als het oppervlak van je core maar mooi egaal en schoon is, mooi nieuw laagje prut erop en dan moet het wel weer lukken.
Pagina: 1