Toon posts:

mn telefoontje kapot, nu al 5 weken weg.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mn mobieltje ging kapot.
ik breng hem naar de Belcompany, en ze zeiden dat ik hem binnen anderhalve week terug zou krijgen.

nu bel ik na 4 weken weer eens op, krijg ik de mededeling dat ie waarschijnlijk over 2 weken klaar is!?!

Fuck, ik zit op kamers, dit is mn enige telefoon, en mn abonnement loopt door...

Iemand anders nog ervaringen? Want als andere mensen er 3 maanden op hebben moeten wachten, dan weet ik vast dat ik hem het beste zelf op kan gaan halen..

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik ook..
Nokia3210.. Binnen een jaar kapt ie ermee en ik breng hem terug naar MediaMarkt
Dat was ong 2 maanden geleden, ik heb nog niks gehoord. Ik ga er een keertje over bellen, wan tondertussen moet ik wel een abbonement betalen...

Verwijderd

DAMN hoop dat de mijne niet kapot gaat dan!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Maat van me zou em ook binnen 2 weken terugkrijgen -> 2 weken werden 2 maanden ofzo :(

stelletje afzetters

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:58

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Ben ik toch blij met m'n siemens, maandag bellen dinsdag koerier met een nieuw toestel, service dacht ik

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Had dus precies hetzelfde. Heb gewoon een leentoestel GEIST omdat ik daar contractueel recht op had. Kreeg ik een splinternieuwe Siemens :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn Nokia 6150 deed het ook niet meer helemaal lekker. Dus ik naar de Nokia store in Amsterdam. Het was volgens hun alleen een software fout en die moest geupgrade worden. Duurt ongeveer 3 weken.... zijn nu twee weken voorbij dus ben benieuwd..

Ik kreeg wel een vervangend toestel want bij de aanschaf van mijn 6150 heb ik er maar gelijk een verzekeing bij gedaan ik dacht als er iets gebeurt heb ik een telefoon. Heb nu dus een nieuwe Nokia 3210 meegekregen.

Prima service :)
Pagina: 1