Ik heb weer eens niks te doen en ben op zoek naar een goede leuke adventure.
Hij mag best een beetje oud zijn, als hij maar leuk is.
Iemand tips?
Hij mag best een beetje oud zijn, als hij maar leuk is.
Iemand tips?
There is no magic.
Verwijderd
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Hey, die had ik vroeger op de nintendoOp dinsdag 12 februari 2002 17:06 schreef Gamegod het volgende:
Maniac mansion
Verwijderd
Hij was er ook voor de PC C64 en Amiga 500Op dinsdag 12 februari 2002 17:08 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Hey, die had ik vroeger op de nintendo
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Verwijderd
Kun je toch gewoon compatibility mode opstarten.Op woensdag 13 februari 2002 01:24 schreef henkie196 het volgende:
Full throttle (ik krijg em niet meer aan de gang onder XP!!)
...
Die werkt dus voor geen ene meter..Op woensdag 13 februari 2002 10:55 schreef Judaz het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon compatibility mode opstarten.
🌞🍃
Geloof me, daar heb je goed aan gedaan. GF is echt geweldig. Ik heb em toen origineel gekocht, nadat ik de warez versie een paar dagen had gespeeld. Vond em echt geweldig. Het ziet er goed uit, veel character development, en humor. En de muziek is helemaal perfect. Ze hebben bij elke locatie de sfeer erg goed versterkt met altijd precies de juiste muziek, op de juiste plaats. Ook tijdens de filmpjes.Op woensdag 13 februari 2002 12:16 schreef VeldKoe het volgende:
Grim Fandango
laatste adventure van ECHTE LucasArts kwaliteit (spel van 1998 op gamespot.com)
heb em hier net paar weekjes oud, origineel etc, 10 euro istie van jouw + verzendkosten voor jouw rekening
Verwijderd
Hij vraagt om geluidskaart te configureren. Maar mijn geluidskaart (op mobo) staat er niet tussen. Full Throttle zonder geluid, dan kan ik het net zo goed niet spelenOp woensdag 13 februari 2002 10:55 schreef Judaz het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon compatibility mode opstarten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Vooral dat muziekje erbijOp woensdag 13 februari 2002 18:10 schreef gamer2001 het volgende:
Full throttle heb ik BTW al.
edit:
Dat stukje dat je met konijntjes een mijnenveld moest ruimen vond ik altijd geweldig.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq