[Winamp]Next track mbv knopje op CD-ROMspeler?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Wat ik wil doen lijkt me vrij duidelijk, op m'n CDROMspeler zit zo'n knopje waar je mee naar 't volgende nummer gaat als je er een audio-CD in doet. Waarom niet naar het volgende nummer van Winamp? :)

Na zo'n 200 plugins te hebben doorgebladert (geen idee wat voor zoekterm ik moet gebruiken) wilde ik het hier toch maar vragen.

Ben dus niet op zoek naar een programmaatje waar je je COMpoort mee kunt aansturen, want die zijn er zat. Ook van die shortcut plugins voor je toetsenbord zijn er zat, maar m'n computer staat naast m'n bed en ik wil in slaap vallen met lekkere muziek, da's het idee er achter >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

Koop een cd-speler met mp3-compatibiliteit( :? ) met AB en sleeptimer functie :)

Heb je geloof ik ook in klokwekker formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46
Op dinsdag 12 februari 2002 18:13 schreef Solid Seal het volgende:
Koop een cd-speler met mp3-compatibiliteit( :? ) met AB en sleeptimer functie :)

Dat kost ook weer wat meer |:(... Ik denk zelf dat dit moeilijk wordt omdat het knopje op je cdrom speler een hardware matige stukje is. En niet beinvloed kan worden door iets software matig. Want het hij stuurt eigenlijk alleen de lens aan en stuurt het daarna na audio out van cdrom speler ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 18:13 schreef Solid Seal het volgende:

That's the easy way out :P

Had ook een SB Live 5.1 Retail kunnen nemen i.p.v. Oem, maar ja, ik wil beginnen met mini-casemodding :) Je moet ergens starten en ik ben er van overtuigt dat 't mogelijk is, 'k weet alleen nog niet hoe...
Op dinsdag 12 februari 2002 18:45 schreef Termin8or het volgende:

[..]

Dat kost ook weer wat meer |:(... Ik denk zelf dat dit moeilijk wordt omdat het knopje op je cdrom speler een hardware matige stukje is. En niet beinvloed kan worden door iets software matig. Want het hij stuurt eigenlijk alleen de lens aan en stuurt het daarna na audio out van cdrom speler ...
Inderdaad ja...

Dat wat jij zegt over hardware klinkt helaas geloofdwaardig, iemand die uitkomst weet? :'(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap em niet je hebt 60 gb hd en nu wil je voor een mp3cd in je cdrom de volgende track in winamp kunnen drukken jaja eeuh is dat niet beetje omslachtig ??

als je die mp3tjes nou gewoon lekker op je hd plant en je installed winamp en dan heb je tegenwoordig van die toetsenborden waarmee allemaal functies mogelijk zijn en dan kan je toch next track doen ??

2e oplossing : eeuh de mp3tjes van je cd in een winamp lijstje proppen en die opslaan onder cd_trance or whatever en dan weer met handige toetsenbord next track doen !!

waarom moeilijk doen als makkelijk kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 20:35 schreef markwolfswinkel het volgende:
ik snap em niet je hebt 60 gb hd en nu wil je voor een mp3cd in je cdrom de volgende track in winamp kunnen drukken jaja eeuh is dat niet beetje omslachtig ??

als je die mp3tjes nou gewoon lekker op je hd plant en je installed winamp en dan heb je tegenwoordig van die toetsenborden waarmee allemaal functies mogelijk zijn en dan kan je toch next track doen ??

2e oplossing : eeuh de mp3tjes van je cd in een winamp lijstje proppen en die opslaan onder cd_trance or whatever en dan weer met handige toetsenbord next track doen !!

waarom moeilijk doen als makkelijk kan :P
Neuh, dan heb je het niet helemaal gesnapt :9

Op G: (HD-partitie) staan MP3z, als ik dan zeg maar 100 nummers in m'n playlist heb staan wil ik naar het volgende nummer met dat knopje :) (net zoals de "B" dat standaard is)

Dividend for Starters

Pagina: 1