Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

proggies (beeld) kopieeren en oc prog vraag.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat veel hun "beeld" kunnen kopieeren bv. een speifiek gedeelte van sisoft sandra maar hoe doe je dat?

Ik heb sisoft sandra wel maar niet voor XP, zijn er nog andere handige programma's om te kunnen kijken hoe je cpu loopt als ie overgeklokt is.

Bedankt.

deze heb ik tevens geplaatst
[topic=409588/1/25]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Printscreen, paint, nieuw (ctrl n), plakken (ctrl v), plaatje selecteren, nieuw, plakken, opslaan als... Plaatje op server zetten, in post: [img]url plaatje[/img].

:7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Dat doe je door op 'print screen' te klikken, das meestal het knopje naast de 'f12'. Vervolgens kan je een willeukerig fotobewerkings programma gebruiken en daar 'plakken'.

Verder kan je een programma zoals wcpuid gebruiken om te kijken op hoeveel mhz je processor loopt. Die kan je wel vinden op de meuktracker van tweakers.net.

• Han
  • Niet online

Han

Printscreen, paint, nieuw (ctrl n), plakken (ctrl v), plaatje selecteren, kopiëren, nieuw, plakken, opslaan als... Plaatje op server zetten, in post: [img]url plaatje[/img].

kopiëren vergeten :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanx :)

Verwijderd

ALT-printscreen voor een bepaald venster.

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 12 februari 2002 16:26 schreef Merely het volgende:
Printscreen, paint, nieuw (ctrl n), plakken (ctrl v), plaatje selecteren, kopiëren, nieuw, plakken, opslaan als... Plaatje op server zetten, in post: [url="http://url plaatje"][afbeelding][/url].

kopiëren vergeten :X
Waarom denk je dat deze knop er is Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif?

>:) :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat doet dit in LA :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.