Hoi, zijn er nog HACKERS in de zaal? Ik ben bezig met FTP en HTTP servers te installeren en wil weten hoe veilig mijn systeem is voor hackers. Als iemand wil proberen mijn systeem te hacken, graag. Je kunt contact met me opnemen op rubenski@hotmail.com , dan zend ik je mijn ip.
Ik zal eens netbus en subseven gaan downloaden
Serve The Humanity , Be Server
LOL, en dan stiekum een ander IP adres opgeven zeker. Gebasseerd op een vraag via een hotmail adres lijkt het me niet verstandig dit te doen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als je een beetje zelfvertrouwen hebt post je je IP hier gewoon
Jongens, jongens. Ik wil gewoon dat iemand security gaten zoekt. Ik kan heus wel bewijzen dat die ip van mij is hoor.Op dinsdag 12 februari 2002 16:23 schreef HlpDsK het volgende:
Verdacht
Ik maak ff een accountje aan op mijn FTP en laat je binnen en kick je vervolgens. Een beter bewijs kan ik niet bedenken.
Mijn IP hier posten? hehe grapje zeker.
Serieuze reacties zie ik wel in mijn inbox verschijnen.
Kijk maar uit. Je brengt me nog op ideeën......Op dinsdag 12 februari 2002 17:12 schreef jadjong het volgende:
192.168.1.1
Mijn adres is 127.0.0.1 Kom maar op, crackers!!Op dinsdag 12 februari 2002 17:12 schreef jadjong het volgende:
192.168.1.1
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Op dinsdag 12 februari 2002 17:18 schreef F_J_K het volgende:
[..]
Mijn adres is 127.0.0.1 Kom maar op, crackers!!
Dat zelfvertrouwen heb ik dus niet, hence deze thread. Mijn email staat in mijn profile, ik wacht af.....Op dinsdag 12 februari 2002 16:28 schreef RoeLz het volgende:
Als je een beetje zelfvertrouwen hebt post je je IP hier gewoon
edit:
hmmm, ik zie net dat in mijn profile "email adres tonen op in profiel" aangevinkt staat en mijn emailadres is ingevuld, maar toch zie je het niet. Mod?
hmmm, ik zie net dat in mijn profile "email adres tonen op in profiel" aangevinkt staat en mijn emailadres is ingevuld, maar toch zie je het niet. Mod?
Van wie is het IP adres eigenlijk, als iemand een DOS aanvalletje probeert om de boel plat te krijgen zal je ISP / hosting provider het vast niet leuk vinden...
Voor zulke tests worden trouwens normaal gesproken keiharde afspraken op papier gemaakt voordat iemand er aan begint
Voor zulke tests worden trouwens normaal gesproken keiharde afspraken op papier gemaakt voordat iemand er aan begint
Ik zie je hotmail adres staan. Stond er eerder niet een freeler adres of zo?Op dinsdag 12 februari 2002 17:24 schreef rubenski het volgende:
[..]
edit:
Da's geen gek idee idd. Een DOS attack moet ik natuurlijk niet hebben. Maar van DOS attacks heb ik in realiteit ook weinig van te vrezen denk ik. Het IP adres is mijn eigen, vaste IP. F_J_K, kan jij niet eens bij me komen kijken?Op dinsdag 12 februari 2002 17:32 schreef F_J_K het volgende:
Van wie is het IP adres eigenlijk, als iemand een DOS aanvalletje probeert om de boel plat te krijgen zal je ISP / hosting provider het vast niet leuk vinden...
Sinds ik ooit eens goed op m'n bek gegaan ben, blijf ik er ver van af...Op dinsdag 12 februari 2002 17:38 schreef rubenski het volgende:
[..]
F_J_K, kan jij niet eens bij me komen kijken?
Maar als je een firewall hebt draaien die alle poorten behalve de benodigde afsluit, en altijd de nieuwste patches draait voor het OS en de applicaties op de server heb je weinig te vrezen. 99% van de 'inbraken' komen IMHO door admins die lopen te slapen.
Verwijderd
Sja, of het echt je eigen IP is maakt me niet heel erg veel uit, dit soort verzoeken gewoon liever niet op het forum, ten eerste omdat er wat nadelen aanhangen (je zou een ander IP kunnen opgeven, DoS aanvallen schaden ook andere gebruikers, etc) maar ook omdat het gewoon niet nuttig is voor andere forum gebruikers, maw het is geen interessante discussie.
Je kunt beter gewoon mensen persoonlijk benaderen als je serieus zo iets wilt doen.
Je kunt beter gewoon mensen persoonlijk benaderen als je serieus zo iets wilt doen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()