Toon posts:

Seagate Barracuda ATA III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goh, wat je allemaal wel niet mee kan maken

Zit een Seagate Barracuda ATA III disk in een bak,
ik zet deze machine aan en links achterop de schijf komt een steekvlam naar buiten. Is dit een probleem die anderen ook al gezien heeft, en weet iemand wat seagate doet met garantie???

Serienummer: 3EC0R14W
Modelnummer: ST320414A
Partnummer: 9R3004-002
PCBA Serial nummer: 2145C9LE

Verwijderd

Een steekvlam ? Lijkt me meer een Vonk van kortlsluiting of iets dergelijks. Een Steekvlam gaat wel erg ver :)

Doet het ding nog iets of niet, hoelang gebruikte je hem al, wat had je veranderd ? Vertel eens wat meer. En wat voor IDE Controller gebruikte je op welk MOBO ?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 16:03 schreef Wapzer het volgende:
Een steekvlam ? Lijkt me meer een Vonk van kortlsluiting of iets dergelijks. Een Steekvlam gaat wel erg ver :)

Doet het ding nog iets of niet, hoelang gebruikte je hem al, wat had je veranderd ? Vertel eens wat meer. En wat voor IDE Controller gebruikte je op welk MOBO ?
Was een vlam van 2 a 2,5 cm
ding is d00d
nix veranderd, van 1 op andere keer aanzetten
MS6309 mobo (MSI dus)

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13

Neoz

Neoz & Hobbes

En doet een andere het wel ( hd ) als een andere het ook niet doet ligt het niet perse`aan die seagate :? Anders ff een mailtje http://www.seagate.com/support/email/email_disc_support.html :?

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Topicstarter
jah, een andere disk doet het wel, en er is ook een deel plastic van de disk weggefikt, het lijkt me duidelijk dat die niet meer in het land der levende is.

Verdere harde waren leven nog wel. Met een andere disk doet hij het ook nog wel.

Maargoei, ik bel eerst mijn leverancier wel, en anders daarna naar seagate. Ik heb alleen weinig hoop dat ze op zoiets garantie geven, of het moet een probleem zijn van de baracuda III serie.........

Verwijderd

Topicstarter
Na het bellen van Seagate, te woord gestaan door een aardige dame (met een mooie stem :D) krijgen wij een nieuwe schijf
Pagina: 1