Ik heb een Amd athlon 1.4 ghz met een zalman koeler, maar ik zoek een kast met een voeding die zo min mogelijk geluid maakt. 
Welk merk kast raden jullie mij aan ?
Welk merk kast raden jullie mij aan ?
Als je pc een tijdje aanstaat blaast de voeding warme lucht je kast in is mijn ervaring. Daardoor mod ik de voedingen altijd zodat deze de lucht uit de kast zuigen. Meteen de ventilator op 7 Volt laten draaien en nog een grote intake ventilator aan de voorkant, ook op 7 Volt en je bent klaar.Op dinsdag 12 februari 2002 16:03 schreef Rick164 het volgende:
Kan ik die zalman koeler ook achterstevoren doen zodat deze lucht eruit blaast in plaats van erin (en levert dit dan veel temp verschil op) ?
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Op dinsdag 12 februari 2002 16:42 schreef Styno het volgende:
[..]
Als je pc een tijdje aanstaat blaast de voeding warme lucht je kast in is mijn ervaring. Daardoor mod ik de voedingen altijd zodat deze de lucht uit de kast zuigen. Meteen de ventilator op 7 Volt laten draaien en nog een grote intake ventilator aan de voorkant, ook op 7 Volt en je bent klaar.
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Zal best wel kunnen, maar die fan in die voeding blaast zo zacht dat dat absoluut geen nut heeft. Er zit een 80mm fan in die 1200 rpm draait... er komt een heel zacht briesje warme lucht uitzetten hier.Op dinsdag 12 februari 2002 16:03 schreef Rick164 het volgende:
Kan ik die zalman koeler ook achterstevoren doen zodat deze lucht eruit blaast in plaats van erin (en levert dit dan veel temp verschil op) ?
Verwijderd
Mijn enermax blaast weldegelijk lucht naar buiten en dat geldt denkt ik wel voor alle ATX voedingen van vandaag de dag.Als je pc een tijdje aanstaat blaast de voeding warme lucht je kast in is mijn ervaring. *knip*
Hehe, Aopen .. Goeie kast, maar als je van lawaai houdt (helicopters enzoOp dinsdag 12 februari 2002 21:36 schreef Rick164 het volgende:
Ik kan nou een tweedehands aopen hq08 kopen voor 80 euro kopen.
Is deze kast goed, en maakt de voeding veel geluid ?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Tja, wat een onzin? Vorige week nog een ATX kast gekocht, en deze voeding blaast de lucht toch echt wel de kast in.Op dinsdag 12 februari 2002 17:14 schreef HaveBlue het volgende:
Een voeding die lucht de kast inblaast? Wat een onzin;
Simpel, ventilator omdraaien??leg mij es uit wat je er aan mod en over wat voor voeding je het hebt.
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Verwijderd
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Hmmm, wat voor harde schijven heb jij dan? Ik hoor m'n voeding en andere zooi dus niet maar wel die pleuris maxtor schijven (2 maal 7200 rpm dingen....)Op woensdag 13 februari 2002 12:47 schreef Ghost het volgende:
Ik heb hem toen geruild voor een enermax 365 FCA, en de fan op zijn stilst gezet. (1700 toeren) Deze is NOG stiller dan de zalman voeding, en houdt mijn systeem koeler. De voeding is nu nog steeds wel het enige wat ik KAN horen.