Ya, ik heb dus zo'n VU meter gebouwd en aangesloten, nou even afgesteld en werkt goed. 1 Probleempje... en ik heb werkelijk geen flauw benul waar dat aan kan liggen dus ik zat te hopen dat de mensen die iets beter bekend zijn met de techniek van dat ding 't wel zouden weten.
Hier komtie:
Als ik m'n computer aanzet werkt ie perfect enzo, maar na een minuutje of 2 begint het onderste lampje te branden en blijft dat aan, voor de rest slaat de meter gewoon uit. Dan weer een minuutje later begint de 2e ook te branden en gaat niet meer uit, toch slaat de meter voor de rest wel goed uit.
En zo gaat dat door totdat het 7e lampje aan is en aan blijft, de laastste 3 lampjes slaan wel nog gewoon uit.
Heeft iemand enig ID wat er mis mee is? iets verkeerd gesoldeerd ofzo?
Ik heb dit schema gebruikt:

Thx alvast
Hier komtie:
Als ik m'n computer aanzet werkt ie perfect enzo, maar na een minuutje of 2 begint het onderste lampje te branden en blijft dat aan, voor de rest slaat de meter gewoon uit. Dan weer een minuutje later begint de 2e ook te branden en gaat niet meer uit, toch slaat de meter voor de rest wel goed uit.
En zo gaat dat door totdat het 7e lampje aan is en aan blijft, de laastste 3 lampjes slaan wel nog gewoon uit.
Heeft iemand enig ID wat er mis mee is? iets verkeerd gesoldeerd ofzo?
Ik heb dit schema gebruikt:

Thx alvast
I see dead pixels...