Unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 10:13
Ik heb beneden een
MSI Turbo 2 KT133
AMD XP 1700+
256 Sdram 133 (onbekend merk)

Nu wou ik het natuurlijk gaan overcloaken alleen moet ik die processor eerst unlocken? want daar ben ik zo bang voor dat ik processor sloop hoe dan ook (heb 2 weken geleden een Pentium4 2Ghz gesloopt en daar waren me ouders niet zo blij mee) en als ik zou moeten unlocken waarmee?!?! ik heb gezien met potlood met zo'n lcd scherm verbindertje. Er zit trouwens een coolermaster cooler op en Artic Silver pasta.

Dus als ik hem zou overcloaken zou ik dan sowieso ver komen??

Upside down

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 14:58 schreef Craytahar het volgende:

Dus als ik hem zou overcloaken zou ik dan sowieso ver komen??
Overcloaken?? Wil je hem stealth maken, zodat je je proc niet meer kan zien? :P

Je bedoelt: overclocken/klokken.
Je moet met een potloodje met een scherp puntje de gaatjes tussen de L1 opvullen en deze dus verbinden.
Dan is hij multiplier un-ge-locked, dsu kun je je multiplier naar alles wijzigen (als je het goed hebt gedaan)

Ik heb het ook gedaan, en mn prog loopt op 9x146 ipv 133x7.5 (1GHz@1305MHz)
Succes!!
wel opnieuw de pasta er dun opdoen (duh)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:32

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik denk dat je ouders er niet zo blij mee zullen zijn als je hem overcloaked, dan issie ineens weg ;)

Maar wat je het beste kan doen, is iemand zoeken die hem voor je wil unlocken. Want als je er zelf geen verstand van hebt, is het best moeilijk te doen, een XP unlocken. Het is een precisiewerkje.
Als je de moed er wél voor hebt, dan kan je het beste de gaatjes opvullen met kit ofzo, en er dan een geleidend laagje overheen leggen tussen de 4 brugjes...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 10:13
weet iemand in de buurt van Hoorn of Amsterdam waar je je XP dan kan laten overclocken?

EN JA ik bedoelde overclocken raak altijd in de war :/

Upside down

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als je een P4 hebt gesloopt (P4 is niet zomaar kapot te krijgen), zou ik eerst maar eens even heeeeeeeeeel goed gaan nadenken of overclocken wel iets voor je is. Aan alles wat je schrijft is ook te zien dat je er niet echt veel vanaf weet. Ik zou me er eerst maar eens goed in verdiepen, voordat je weer verder gaat.

NOFI

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Op dinsdag 12 februari 2002 15:05 schreef Craytahar het volgende:
weet iemand in de buurt van Hoorn of Amsterdam waar je je XP dan kan laten overclocken?

EN JA ik bedoelde overclocken raak altijd in de war :/
Ik kom uit Hoorn en wil je er wel mee helpen :)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Zie de OCM FAQ voor hoe te overclocken en unlocken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.