Toon posts:

open van een *.doc via flash...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik toevoegen aan deze code om het bestand doc.doc op PC's met Word goed te laten openen in MS-Word? Mn executable shockwave staat in de root samen met mn *.doc-file

on (release) {
fscommand ("exec", "doc.doc");
}

Vraag me maar niet waarom ik dit wil...it is not me

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
Als ik even offtopic mag reageren;

Vanwaar opeens die hype om web versus .doc files :? Ik kan het gewoon niet zo goed begrijpen... De laatste week, dagen zijn er talloze topics geopend over Word files die moeten kunnen worden geopend, geconverteerd, weggeschreven enzovoorts.

Dit niet naar aanleiding van dit topic ofzo, maar in het algemeen. Ik zie het bijvoorbeeld niet als serieuze concurrent van PDF...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:16
Probeer eens gewoon getURL("wordfile.doc") ;).

Verwijderd

Topicstarter
Win 98 heeft problemen met de getURL functie.
Voor de rest doet ie ut wel. Ben tevreden

En even of the topic Willem: Klanten zijn nou eenmaal koning...PDF's zijn beter maja leg jij het de nitwits op deze wereld uit?
TjingTjinggggggggg!!

THNX

• Willem
HJ:
Win 98 heeft problemen met de getURL functie.
Voor de rest doet ie ut wel. Ben tevreden

En even of the topic Willem: Klanten zijn nou eenmaal koning...PDF's zijn beter maja leg jij het de nitwits op deze wereld uit?
TjingTjinggggggggg!!
Ach ja, er reageerden toch al niet teveel mensen op deze reply :)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
pdf isniet gemaakt om op het scherm te lezen, maar in geprinte vorm, in tegenstellnig tot .doc

Human Bobby

• Willem
Sander17:
pdf isniet gemaakt om op het scherm te lezen, maar in geprinte vorm, in tegenstellnig tot .doc
Het is wel redelijk offtopic, maar, uit jouw reply maak ik op dat .DOC bestanden gemaakt zijn om op beeld te lezen :? Hmm, dat lijkt me niet helemaal waar als ik eerlijk mag zijn :)

Pagina: 1