Samen staan we sterk!
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Wel een mooie foto die je moeder van je maakte toen je nog baby was
Samen staan we sterk!
Ja, en in die tijd at ik pap .... Quaker's PapOp dinsdag 12 februari 2002 14:41 schreef IkBenAlles het volgende:
lol... ik wel normaal houd ik me in maar ja... THING CHANGE
Wel een mooie foto die je moeder van je maakte toen je nog baby was
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Ik verwacht dat de opmerkingen in deze 3 posts zometeen weg zijn:
Door skeletonman - dinsdag 12 februari 2002 14:35
IkBenAlles - dinsdag 12 februari 2002 14:37
Door skeletonman - dinsdag 12 februari 2002 14:40
Als IK het moet doen vallen er OWs...
edit: 1ste is reeds weg.
Waarom gooi je er dan niet gelijk een slotje opOp dinsdag 12 februari 2002 14:44 schreef ItSnows het volgende:
Ik zou als ik jullie was oppassen...
Ik verwacht dat de opmerkingen in deze 3 posts zometeen weg zijn:
Door skeletonman - dinsdag 12 februari 2002 14:35
IkBenAlles - dinsdag 12 februari 2002 14:37
Door skeletonman - dinsdag 12 februari 2002 14:40
Als IK het moet doen vallen er OWs...
edit: 1ste is reeds weg.
Samen staan we sterk!
Verwijderd
1) Je voeding er uit halen, alle snoeren naar je componenten vervangen door dropveters. 2) Je moet je moederbord onder je toetsenbord aansluiten zodat je meer ruimte in je kast krijgt. 3)In de ruimte die je er bij hebt gekregen stop je Firewire kaart en 1 2d only kaart. 4) Je sluit je videorecorder aan op je firewire poort, maakt videoopnames van de illegale cd, ook de onderkant. 5) zorg ervoor dat je constant data van je digitale videocamera naar je pc toe stuurt en save die data om de minuut als 1337backupfileXX.exe. 6) start je pc opnieuw op in DOS en run alle 1337backupfileXX.exe files. 7) Dankzij je prachtige 2d kaart kan je Super MArio Land 1 spelen, die moet je eerst uitspelen en dan moet je met je vuurbloem de Princess bevrijden van Bowser.
Als je nog vragen hebt stel ze dan in dit forum, ik zal ze graag beantwoorden.
Verwijderd
volgens mij heb je nog niet echt in de gaten hoe het hier op GoT er aan toe gaatOp dinsdag 12 februari 2002 14:47 schreef IkBenLAME het volgende:
Alstublieft alleen antwoorden.
Verwijderd
Ik heb op verzoek een aantal reacties verwijderd.
Dit topic is gesloten.
![]()