Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Nee, dat is het niet... ftp gebruikt ook nog een extra dataport, maar die kan je bij de meeste ftp server niet instellen, maar bij deze wel... zet die op 7777, en het werkt (bij mij althans)kan je dus met elke willekeurige ftpserver 7777 instellen en het werk ?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
superweb heeft sommigge inbound porten geopend
waaronder 21 en 80
als je dus een ftp/http bouwt
kunnen ook niet superwebbers (tegenwoordig)
op deze servers komen
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
That explains the good shit!!!
tOcoOl32>
YEP!
Verwijderd
Als nog: http://www.dyns.cx voor het gratis aanvragen van een DNS.
Mijn DNS is, als ik zin heb om server aan te hebben mag je erop
Je kan me ook ff ICQen voor bepaalde dingen.
En volgens mij werkt het ook zonder die poort 7777 (heb iemand anders al op server gehad (HTTP))!
maar was een proxy denk ik...iemand die via proxy ftpéd met de multiwebproxy ? nou ja..zal wel maar de returnpoort was 4002 geloof ik en die hebben ze wel open (voor icq) dus ik denk dat het zou kunnen
hoe zal ik mijn 1 jarig superweb ftp bestaan vieren mensen ?
nare opmerkingen zijn dat toch als je geen kabelinternet KAN nemen