Toon posts:

Wat voor cpu en wat voor scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De computer is een Datamax

Er zit een GMB-P541PS High Perfomance Pentium PCI Mainboard in.Kort gezegd, het is een Intel-Pentium computer uit de P54C serie.

Hij kan werken met een snelheid van: 75 of 90 of 100 of 120 of 133 of 150 of 166 MHz, wauw !

De monitor is een Samtron low radiation 36 cm color monitor.

1 Wat voor Pentium is dit? 1 of 2? Hij is nl. 3 tot 4 jaar oud dus zou op het randje moeten liggen. Misschien kan iemand het aan het moederbord zien?

2 Hoeveel inch monitor is dit?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

P1 :)

Scherm: meetlat gebruiken :P

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg deze gegevens doorgemaild van iemand die niet eens weet op een meetlat bij 1 of bij 10 cm. begint ;)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:30

-ET-

Phone Home

scherm is 36/2.54=14.17 = 14"

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 12 februari 2002 14:24 schreef laddy17 het volgende:
De computer is een Datamax

Er zit een GMB-P541PS High Perfomance Pentium PCI Mainboard in.Kort gezegd, het is een Intel-Pentium computer uit de P54C serie.

Hij kan werken met een snelheid van: 75 of 90 of 100 of 120 of 133 of 150 of 166 MHz, wauw !

De monitor is een Samtron low radiation 36 cm color monitor.

1 Wat voor Pentium is dit? 1 of 2? Hij is nl. 3 tot 4 jaar oud dus zou op het randje moeten liggen. Misschien kan iemand het aan het moederbord zien?

2 Hoeveel inch monitor is dit?
Tip mbt de mobo: als er instellingen zijn tem 166MHz (multiplier=2.5x) dan is er altijd een verborgen instelling voor 3.0x- dus tem 200MHz. Maar goed, wat wil die vriend-met-meetlat-onhandigheid ermee?'

't Is leuk om te weten dat het een P1 non-MMX is met een 14" monitor, maar dat wetende kan hij er geen zak meer mee dan zonder dat te weten. Is dit info voor de verkoop (mwahaha als je hier €75 voor krijgt mag je erg blij zijn), of wil hij er zelf iets zinnigs mee doen?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 15:34 schreef dion_b het volgende:
(mwahaha als je hier €75 voor krijgt mag je erg blij zijn)
Zelfs fl 75,- zou ik teveel vinden :P

Maar ff zere neus nu. Zo'n oude bak is leuk voor tekstverwerken en wat oude spelletjes (pacman e.d.) maar dat was het dan ook wel weer. Het is iig zeker een P1.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 19:33 schreef Jojoba het volgende:

[..]

Zelfs fl 75,- zou ik teveel vinden :P

Maar ff zere neus nu. Zo'n oude bak is leuk voor tekstverwerken en wat oude spelletjes (pacman e.d.) maar dat was het dan ook wel weer. Het is iig zeker een P1.
Iig bedankt voor de info, nee hij vroeg of het wat voor mij was, ik heb alleen geen zin om hem op te halen als het een p1 is :Z

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zo'n PI lijkt me super makkelijk om als servertje te gebruiken. Die dingen kun je wel passief koelen en maken daardoor niet veel herrie.

Maarja, waar vind ik deze dingen nu nog (werkend uiteraard)

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 20:28
P1 en als je het niet geloofd haal je de koeler er toch af. Zie je het zo wel. De eerste PI's waren grijs, vanaf 166 zilver met een zwarte core. Met allemaal van die bobbeltje erop net zoals PPGA celeron's tm 466.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Pagina: 1