Ik mis tijdens mijn Linux sessies mijn contacten via MSN Messenger. Is er een programma ('t liefts freeware) dat het mogelijk maakt om mijn MSN contacten te onderhouden onder Linux?
Verwijderd
Een paar weken geleden heb ik toevallig eentje geinstalleerd: http://gaim.sourceforge.net/
werkt best aardig.
werkt best aardig.
en als je iets anders draait is hij ook niet onaardigOp dinsdag 12 februari 2002 13:58 schreef Koen Roumen het volgende:
Mocht je KDE draaien dan is Kmerlin ook geen onaardige.
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Evilfox, bekijk [topic=395099] ook eens voor de plaatjes bij de hier genoemde clients 
Als u met active topics voorbij komt gesurft, kijkt u dan ook even naar het forum
???? Heuh?Op dinsdag 12 februari 2002 14:00 schreef nelske het volgende:
Evilfox, bekijk [topic=395099] ook eens voor de plaatjes bij de hier genoemde clients
[..]
Als u met active topics voorbij komt gesurft, kijkt u dan ook even naar het forum![]()
(Mooie tekst voor mijn 800ste post
Maar dan kan je alsnog KDE libs ed gaan installeren voor alleen een IM, lijkt me nogal overbodigOp dinsdag 12 februari 2002 13:58 schreef dinges het volgende:
[..]
en als je iets anders draait is hij ook niet onaardig
Verwijderd
Wat is er?Op dinsdag 12 februari 2002 14:01 schreef wzzrd het volgende:
[..]
???? Heuh?
(Mooie tekst voor mijn 800ste post)
ach...Op dinsdag 12 februari 2002 14:01 schreef Koen Roumen het volgende:
[..]
Maar dan kan je alsnog KDE libs ed gaan installeren voor alleen een IM, lijkt me nogal overbodig
gentoo
emerge net-im/kmerlin
en hij installeert de KDE libs
Als je niet zo'n X fan bent, kun je lmme ook proberen, de interface ziet er net zo uit als BitchX (irc client) en het werkt perfect!
lmme staat op soundforge en ergens op freshmeat, moet je maar even zoeken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Wij lezen het draadje ook nog voordat we reageren?Op dinsdag 12 februari 2002 18:44 schreef 4x2 het volgende:
Trillian is toch vrij goed
En d'r zit er al 1tje in geloof ik.
Gabber ofzo.
Kmerlin kan je er net zoals de MSN mesenger van windows laten uitzien
werkt erg fijn moet ik zeggen
werkt erg fijn moet ik zeggen
en als je niet zo een segfault fan bent, kan je toch beter X fan wordenOp dinsdag 12 februari 2002 16:47 schreef Scorperito het volgende:
Als je niet zo'n X fan bent, kun je lmme ook proberen, de interface ziet er net zo uit als BitchX (irc client) en het werkt perfect!
ik heb constant segfaults met lmme
kan ook aan mij liggen
verder werkt het wel lekker
Nu dit topic al voor de 125447'ste keer voorbij komt:Op dinsdag 12 februari 2002 13:42 schreef EvilFox het volgende:
Ik mis tijdens mijn Linux sessies mijn contacten via MSN Messenger. Is er een programma ('t liefts freeware) dat het mogelijk maakt om mijn MSN contacten te onderhouden onder Linux?
http://messenger.CompuCreations.com/
NixOp dinsdag 12 februari 2002 14:02 schreef nelske het volgende:
[..]
Wat is er?
Gaim.
Pagina: 1