Toon posts:

usb --> 2x PS/2 (logitech cordless desktop pro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,

Ik heb net een laptop gekocht met daarop alleen een paar usb aansluitingen , geeb ps/2 meer dus. Nu wil ik toch mijn logitech cordless desktop pro setje gebruiken. heeft iemand een ideetje? Ik had de Belkin USB ps/2 (F5U119) adapter al gevonden maar weet niet of deze ook met cordless overweg kan. Iemand ervaring?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb even voor je gekeken en mijn Cordless Desktop Pro Toetsenbord via een PS/2 -> USB stekkertje aangesloten maar helaas heb ik slecht nieuws voor je. Hij werkt dus niet als USB-device met zo'n stekkertje. Hij vindt totaal geen USB device oid. terwijl als ik m'n Microsoft Natural USB toetsenbord aansluit je zo'n leuk "found new device" schermpje krijgt in Windows. Op PS/2 werkt verder het Cordless Pro toetsenbord perfect dus het ligt ook niet aan m'n toetsenbord.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 14:02 schreef Aikeleer het volgende:
Ik heb even voor je gekeken en mijn Cordless Desktop Pro Toetsenbord via een PS/2 -> USB stekkertje aangesloten maar helaas heb ik slecht nieuws voor je. Hij werkt dus niet als USB-device met zo'n stekkertje. Hij vindt totaal geen USB device oid. terwijl als ik m'n Microsoft Natural USB toetsenbord aansluit je zo'n leuk "found new device" schermpje krijgt in Windows. Op PS/2 werkt verder het Cordless Pro toetsenbord perfect dus het ligt ook niet aan m'n toetsenbord.
Hmmm , f*ck. En wat voor usb stekkertje gebruik je nu? Is dat die belkin adapter wat ik noemde?? Want zei zeggen dat je er elk ps/2 toetsenbord op aan kunt sluiten.?

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:41
Aikaleer gebruikt de adapter die bij een MS toetsenbord wordt bijgeleverd.

Dat is gewoon een stekker-naar-stekker adapter, de echte adapter (dus de electronica) zit in het toetsenbord zelf...

Zo'n adapter die je in de winkel koopt doet het wel gewoon.

Xircom heeft ze ook, zit er meeteen een Paralelle en seriele poort op (LCD :P )

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 15:05 schreef darkmage het volgende:
Aikaleer gebruikt de adapter die bij een MS toetsenbord wordt bijgeleverd.

Dat is gewoon een stekker-naar-stekker adapter, de echte adapter (dus de electronica) zit in het toetsenbord zelf...

Zo'n adapter die je in de winkel koopt doet het wel gewoon.

Xircom heeft ze ook, zit er meeteen een Paralelle en seriele poort op (LCD :P )
Weet je zeker dat dat gewoon moet werken , het gaat niet om veel geld 45 euro of zo, maar het zou toch zonde zijn als e het niet doet!?