iemand een idee hoe je de simlock uit een 3210 haalt met versie 5.31 ?? P.S. heb een 7110 voor zeer weinig, 2 maandjes gebruikt.
Verwijderd
Het kan wel: je moet 'm open maken en een paar contactpuntjes ff verbinden (met schroevendraaier ofzo) terwijl je 'm kraakt, niet moeilijk lijkt me. Als het goed is staat het op www.goedkopie.nl
Je bent niet de eerste die deze vraag stelt, het antwoord vind je bij www.goedkopie.com (.nl bestaat niet!). Ik heb zo al heel wat 3210's simlockvrij gekregen. Het werkt gegarandeerd, maar volg wel alle instructies precies op: heb al van een aantal mensen e-mail gekregen die ipv hun telefoon te unlocken alle 4 de sloten erop gezet hadden zodat de telefoon niet één simcard meer accepteerde! Succes!
Verwijderd
in het 10 stappenplan gaan stap 5 en 8 mij echt te boven... wat zijn eeproms? What the heck zijn 6 en 7 voor iets??? Is er niet gewoon betere software waarmee deze prut niet mee hoeft te gebeuren?
ik heb 't geprobeerd - nice - CONTACT SERVICE !!!!
Zal wel aan mij liggen... Iemand nog een 3210 in de aanbieding ????
Zal wel aan mij liggen... Iemand nog een 3210 in de aanbieding ????
Het is echt niet moeilijk hoor! Betere software bestaat (nog) niet. Een EEPROM is die zwarte chip die je op de achterkant van je printplaat van de 3210 ziet wanneer je de telefoon geheel uit elkaar haalt. 6 en 7 zijn pootje 6 en 7 van die EEPROM die je dus met elkaar moet verbinden tijdens het unlocken (ik gebruik een schroevendraaier, niet echt profi, maar het werkt prima!). Wanneer de locks er niet direct allemaal afgaan (meestal zijn er 2 locks geplaatst) dan moet je de handeling gewoon nog een paar keer van voren af herhalen. Nogmaal succes!
Pagina: 1