Ik heb datzelfde emailtje vorige maand gehad.
Van iedereen die zijn cheque aanvraagt wordt standaard de logs gecontrolleerd op "onregelmatigheden".
Als je een reply geeft geeft moet die ingewikkelde regel in de Subject zetten. Stuur je mailtje naar account@spedia.net.
De kans is groot dat je al gauw een reply krijgt met als onderwerp: helaas kunnen we niet bewijzen dat je cheatsoftware hebt gedraaid en daarom kunnen we je account niet unlocken.
Laat het daar niet bij zitten. Blijf gewoon mailtjes sturen met uitgebreide uitleg waarom je onschuldig bent.
Je krijgt NOOIT antwoord, maar bij mij heeft het geholpen. Ik had wel wat goede gronden, maar de kans is ook groot dat je na een maand weer je account terug krijgt.
Let op: Spedia zegt in het volgende mailtje dat je weer een nieuw account mag aanmaken. Op het moment dat je dat doet ben je die eerste kwijt, en daarmee ook je referrals. Heb je geen referrals dan heb je niets om druk over te maken. Ik had er 2500...
Voorlopig worden er in het wilde weg mensen beschuldigt. Zelfs mensen die de Spediabar helemal niet gebruiken worden beschuldigt van automated ad point generation. Ben je lid van Spedia, hou hier dan rekening mee. Vroeg of laat overkomt het iedereen.
Hou er ook rekening mee dat als je account weer unlocked is, dat je naa een week of zo het bericht krijgt dat je account weer locked is op beschuldiging van bla bla bla.
Alternatief:
kap met Spedia en ga lekker aan de slag met betere bedrijven. Mijn favorite is nog steeds PaysU.