Toon posts:

Hoe HTML e-mail lezen in Groupwise ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op m'n werk bezig en heb wat informatie van diverse site's gevraagd. Deze site's sturen mail terug in HTML. Maar dat kan ik niet lezen in Groupwise. Weet iemand hier een oplossing voor, zodat ik het wel in Groupwise kan lezen?
(Nee, ik kan helaas niet op een ander programma overstappen.)

(groupwise versie 5.5.4)

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:56

vooghel

Cunning linguist

Hoe krijg je de HTML? In de text van de mail of als attachment? In dat laatste geval: attachment openen in browser. In het eerste geval: text copy-pasten in notepad, opslaan als .html-bestand, en dan openen in browser. Ik geloof niet dat je het in GW kunt lezen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

tsja. copy-pasten & openen in je browser zou ik zeggen.

Persoonlijk wens ik geen mail te ontvangen van bedrijven die niet de optie bieden in text-only mail te konnen ontvangen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Groupwise 5.5 heeft de optie om HTML email te lezen. Dit moet echter wel geinstalleerd zijn. Draai de setup opnieuw maar nu met het onderdeel HTML *Nogwat* (ik weet niet meer precies hoe het heet. Als je geen systeembeheerder bent, vraag het dan even aan de systeembeheerder of de helpdesk.

Verwijderd

door internet explorer te installeren!

Verwijderd

Als goed is is het standaard mogelijk. Hier op het werk in GW 5.5 in ieder geval zonder problemen.

Als ze toch gaan upgraden, vraag dan gelijk om GW 6 :) Die is echt stukken fijner. Ik heb hem ook (mooi hoor, systeembeheerder zijn :P) en draait wel fijn.
Pagina: 1