ok dat fanduct moet dus zeg maar gewoon een PVS buis worden met een hoek erin je kent ze wel van de regenpijjjp.. l337 simpel eej?Alleen ff bedenken hoe ik dat ga vastzetten bedenk daar eens wat voor mensen
Phreak-edit: Plaatje gefixed.

2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP
Verwijderd
Verwijderd
Beetje?Op dinsdag 12 februari 2002 12:45 schreef cold het volgende:
beetje vaag
In times of war the law falls silent
Verwijderd
sjit sjoak, retoucheren is mijn vak, niet l33t kasten tekenenOp dinsdag 12 februari 2002 12:52 schreef Sjoak het volgende:
hmm als je nu met een duidelijke tekning komt
Oerbrood!
Verwijderd
Tegen de zijkant, zo zit hij toch het dichst bij de lucht die hij aan moet zuigen?Op dinsdag 12 februari 2002 12:56 schreef MasterXP het volgende:
[..]
maar wat raden jullie aan, fan tegen zijkant kast of aan uiteinde pvc buis, ik weet weinig van natuurkunde maar ik heb het idee dat tegen de kast effectiever is
Verwijderd
Oerbrood!
1
| [CM] Fanduct, hoe vast te zetten? |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Hier weer ducktape... ___/_______/___________ __|________|___________ <- stang door het midden van mijn | | kast |/_______|/ <---- Beugel mekano vast gemaakt aan de fan |/ \ / \| met duck tape | \/ | <---- Fan | /\ | |\_/__\_/| |
Verwijderd
Ja zeker, lijkt mij wel, het is gewoon een omleiding om geen blowhole voorin je kast te maken. Misschien kun je nog meer outtake erin maken, zodat het geheel een beetje gelijk blijft..Op dinsdag 12 februari 2002 13:04 schreef MasterXP het volgende:
het ging me er ook een beetje om of jullie denken dat deze opstelling zin heefT?
Verwijderd
Ow, wijs, kan je daar banden mee vastmaken of zoOp dinsdag 12 februari 2002 12:50 schreef RixTeR het volgende:
tirewraps?

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
goed plan..Op dinsdag 12 februari 2002 18:31 schreef Phreak het volgende:
Topictitel aangepast.